Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پیمان فتاحی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان عسلویه در عملیاتی هماهنگ و مشترک با پلیس استان کرمان، با رصد اطلاعاتی موفق شدند ۲ کلاهبردار حرفه‌ای که پس از کلاهبرداری و سرقت از شهروندان کرمانی متواری شده بودند را شناسایی کنند.

وی بیان کرد: در عملیات مشترک اطلاعاتی با پلیس آگاهی استان کرمان، ماموران انتظامی با استقرار در ایستگاه بازرسی امام خمینی (ره) روستای بندو از توابع شهرستان عسلویه، این افراد را که با یک دستگاه خودرو سواری پژو در حال خروج از استان بودند را  دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 فتاحی ادامه داد: با استعلام از بانک اطلاعاتی مشخص شد، متهمان از طرف یکی از دادسراهای استان کرمان به اتهام کلاهبرداری از ۱۴ شهروند کرمانی به مبلغ ۲۱۰ میلیارد ریال در تعقیب قرار دارند.
فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: متهمان در بازجویی پلیس اعتراف کردند قصد داشتند با سوء استفاده از اربعین از طرف استان خوزستان به خارج از کشور فرار کنند اما با مشاهده موانع شدید امنیتی و انتظامی مجبور به بازگشت شدند. 
فتاحی افزود: هر ۲ متهم پس از تکمیل تحقیق در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند. 
۷۲۱۲/۶۰۴۷/۶۰۴۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عسلویه بوشهر پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با توجه به آمار، داده‌ها و تماس‌های تلفنی از طرف مردم که با پلیس صورت گرفته، وقوع مختلف جرایم نسبت به سال ۱۴۰۱  کاهش پیدا کرده است. 

او در ادامه گفت: ۱۲ درصد کاهش وقوع جرم داشتیم. همکاران ما با دقت نظر و اطلاعاتی که دارند، فاصله وقوع تا کشف را به شدت کاهش داده اند . در سال جدید هم امیدواریم با افزایش گشت‌ها موارد سرقت کاهش پیدا کند، زیرا اولویت اول ما مردم هستند.

گودرزی بیان کرد: به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی‌شود. اشد مجازات را برای افرادی که سابقه دار هستند و تکرار جرم می‌کنند در نظر گرفته ایم.

او ادامه داد: پشتوانه ما در این مسیر اعتماد و حمایت شهروندان و سرمایه ما، کارآگاهان هوشمند و خبره و با انگیزه‌ای هستد که شبانه روز در تلاش برای کشف پرونده‌های ارجاع شده به این پلیس هستند.

ولی پور گودرزی تصریح کرد: با اینکه یکی از ویژگی‌های شخصیتی افراد ضد اجتماعی عدم عبرت آموزی است ولی به عنوان رئیس پلیس آگاهی پایتخت به مجرمینی که قصد دارند با قانون شکنی و آزار شهروندان به خواسته‌های نامشروع خود دست یابند اعلام می‌کنم تا سرنوشت متهمین این پرونده و پرونده‌های مشابه گذشته را مایه عبرت قرار دهند.  

او در پایان گفت: مجرمین شک نداشته باشند تا زمانی که کارآگاهان پلیس آگاهی در تلاش برای حفظ امنیت و آرامش ساکنان پایتخت هستند خیابان‌های تهران برای عرض اندام و زیاده خواهی قانون گریزان امن نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • کلاهبرداری ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان کنکور/ متهمان دستگیر شدند
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد