Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت گفت: یکم مهرماه امسال سارقان در حال سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان حافظ بودند که با سر رسیدن مالک موتور، میان آن‌ها درگیری ایجاد شد. در هنگام درگیری مالک از ناحیه صورت دچار آسیب دیدگی و یکی از سارقان از محل متواری شد و سارق دیگر به نام " الف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" ۲۵ ساله توسط گشت کلانتری ۱۲۹ جامی دستگیر و پس از تحقیقات اولیه پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار پلیس قرار گرفت.

وی عنوان داشت: متهم در بازجویی‌های انجام شده در خصوص شیوه و شگرد سرقت موتورها، اعلام داشت: من به همراه همدستم "م. " ۴۵ ساله ساکن یکی از شهر‌های حومه تهران اقدام به سرقت موتور می‌کردیم و من در نقش زاغ زن بودم و او موتور را روشن می‌کرد و بلافاصله از محل متواری می‌شدیم؛ موتور‌های مسروقه را همدستم به یکی از همشهریانش می‌فروخت، تا کنون نزدیک به ۴۰۰ دستگاه موتور به این شیوه سرقت کرده و بیشتر سرقت‌های خود را نیز در محدوده خیابان کارگر، جمهوری، طالقانی و حافظ انجام می‌دادیم.

بیشتر بخوانید: سارقان حین فروش اموال سرقتی دستگیر شدند

سرهنگ عزیزخانی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده مشخص شد سارقان پول حاصل از سرقت موتورسیکلت‌ها را صرف خرید موادمخدر می‌کردند، ادامه داد: با توجه به اعتراف سارق و انجام تحقیقات پلیسی همدست وی نیز در مخفیگاهش دستگیر شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی افزود: با دستگیری متهم دوم پرونده کارآگاهان پایگاه هشتم مالخر موتور‌های سرقتی را نیز در یکی از شهر‌های اطراف تهران شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی در خصوص موتور‌های سرقت شده و ارزش ریالی اموال سرقتی گفت: متهمان به سرقت ۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت اعتراف کردند که این سرقت‌ها شامل سرقت انواع موتور آپاچی، پالس و غیره است و ارزش ریالی آن‌ها را کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: متهمان با دستور بازپرس شعبه یک دادسرای ناحیه ۳۴ برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی کلیه مال باختگان در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی هستند.

انتهای پیام/

دستگیری اعضای باند سارقان ۴۰۰ موتورسیکلت در پایتخت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز از لوث وجود مجرمان، خرده فروشان، معتادان و سارقان طی ۲۴ ساعت گذشته در ۴۵ محله شهر اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری‌های شهرستان در عملیات‌های جداگانه موفق به دستگیری ۱۸ نفر سارق که با دستگیری این سارقان ۱۰ فقره سرقت خودرو، ۲مورد سرقت موتور سیکلت، ۵ مورد سرقت داخل خودرو و یک مورد سایر سرقت‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: با اجرای طرح‌ها و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس نقاط آلوده پاکسازی و با هنجارشکنان و سارقان قاطعانه برخورد می‌شود.

کد خبر 6063679

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار حین سرقت در فردیس
  • پشت پرده ‌خرید و فروش اموال دزدی
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • یک دستگاه خودرو سرقتی در بیجار کشف شد
  • سارقان سابقه‌دار در بیجار دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت