Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر،  مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (دوشنبه بیست و دوم مهر ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر گفت: در عملیات مشترک پلیس استان بوشهر و فارس یک محموله صد کیلوگرمی تریاک از سوداگران مرگ کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عبدالرضا شبانی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان موفق شدند یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر را که به صورت حرفه‌ای و عمده در قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان‌های جنوبی فعالیت داشتند، شناسایی کنند.

او ادامه داد: سوداگران مرگ با تهیه محموله تریاک از یکی از استان‌های جنوبی قصد داشتند آن را به استان فارس برای فروش انتقال دهند که در تور عملیاتی پلیس قرار گرفتند و پس از تعقیب و گریزی کوتاه با همکاری پلیس مبارزه باموادمخدر استان فارس، در یکی از مسیر‌های شهرستان لامرد متوقف شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر عنوان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی صد کیلوگرم تریاک که ماهرانه جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ شبانی گفت: قاچاقچیان با توجه به موقعیت منطقه و تاریکی شب، فرار کردند که تلاش پلیس برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

کشف ۶۰ کیلو تریاک و ۱۰ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر از کشف ۶۰ کیلو تریاک و ۱۰ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک با استان‌های فارس و هرمزگان خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا شبانی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان موفق شدند دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر را که به صورت حرفه‌ای و عمده در زمینه قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان‌های جنوبی فعالیت داشتند، شناسایی کنند.

او ادامه داد: با همکاری فرماندهی انتظامی فارس و هرمزگان در دو عملیات مجزا خودرو‌های حامل موادمخدر در مسیر‌های مواصلاتی شهرستان لامرد و بندرلنگه متوقف شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مخدر استان بوشهر بیان کرد: در بازرسی از این خودروها، ۶۰ کیلوگرم تریاک و ۱۰ کیلوگرم هروئین که ماهرانه جاسازی شده بود، کشف شد و در این زمینه دو نفر از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.

محموله ۱۵ میلیاردی پارچه قاچاق در عسلویه توقیف شد

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه کامیون حامل هزار و ۷۱۰ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در شهرستان عسلویه خبر داد.

سرهنگ جوشن سهرابی افزود: ماموران پلیس آگاهی در عملیاتی هماهنگ و دقیق، با اقدام‌های اطلاعاتی و علمی یک محموله پارچه را که در یکی از انبار‌های شهر عسلویه در حال بارگیری بود شناسایی کردند.

او ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان عسلویه با استقرار ایست و بازرسی در محور خروجی شهر عسلویه، کامیون حامل بار قاچاق را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: پس از بازرسی از این کامیون، هزار و ۷۱۰ طاقه پارچه خارجی کشف شد که طبق نظر کارشناس ارزش مالی این محموله ۱۵ میلیارد ریال است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: متهم این پرونده پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

سارقان حرفه‌ای سیم برق با شلیک پلیس متوقف شدند

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: سه سارق حرفه‌ای سیم برق هنگام سرقت، با شلیک پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ ابراهیم عرب زاده افزود: درپی وقوع چندفقره سرقت سیم‌های برق در نقاط مختلف شهر بوشهر، ماموران کلانتری ۱۱ باغ زهرا با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند سه سارق سیم برق را هنگام سرقت برق شناسایی کردند.

او عنوان کرد: سارقان با دیدن ماموران و بی توجهی به فرمان ایست پلیس، فرار کردند، که در نهایت با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، تیراندازی شد و هر سه نفر دستگیر شدند.

سرهنگ عرب زاده با بیان اینکه متهمان سوابق متعدد سرقت دارند، گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۹ فقره سرقت سیم برق از نقاط مختلف شهر بوشهر اعتراف کردند.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری زنی موادفروش در شمال پایتخت خبر داد و گفت: متهم ۶ کیلو تریاک را در بدنه موتورسیکلت برقی مخفی کرده بود.

فارس در خبری نوشت:سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات خبر دستگیری یک زن توزیع‌کننده مواد مخدر گفت: چندی پیش ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پرونده‌ای را مورد بررسی قرار دادند که حکایت از آن داشت که زنی مواد فروش به نام «سارا» با یک دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابجائی و توزیع مواد مخدر می‌کند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد متهم به شکلی بسیار ماهرانه، ضمن جاسازی مواد مخدر در بدنه موتورسیکلت اقدام به توزیع می‌کند.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلتش در پارکینگ، ۶ کیلوگرم تریاک از بدنه آن کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

دیگر خبرها

  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان