Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@07:21:32 GMT

سقوط مردی از طبقه چهارم از ترس جلب

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۱۴۲۳

رئیس کلانتری 114 غیاثی از سقوط منجر به فوت مردی که از بازداشت توسط پلیس فراری بود، خبر داد.

به گزارش فارس، روز گذشته فردی به کلانتری 114 غیاثی مراجعه و درخواست کرد برای اجرای حکم جلب دریافتی اش یک مامور به آدرس متشاکی بفرستند.

با مراجعه مامور و شاکی به محل، متشاکی که باید 20 میلیون تومان دیه به دلیل ضرب و جرح به شاکی می داد با دیدن شاکی و مامور هیچ جوابی نداد تا اینکه مامور متعاقب این موضوع زنگ خانه مدیر ساختمان را زد و مدیر ساختمان نیز در را به روی مامور باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از باز شدن در ساختمان مامور و شاکی هر دو به طبقه چهارم ساختمان که منزل متشاکی در آن بود مراجعه کردند و مشخص شد درب آکاردئونی با استفاده از دو قفل بسته شده است.

در ادامه مامور حدس زد که متشاکی قصد رفتن به پشت بام از طریق بالکن یا پنجره خانه را دارد اما وقتی به پایین ساختمان و کوچه نگاه انداخت متوجه شد متشاکی خودش را از بالای ساختمان به پایین پرتاب کرده است.

سرهنگ واعظی رئیس کلانتری 114 غیاثی با اعلام اینکه علیرغم رسیدن موتور اورژانس و انجام احیای اولیه ، فرد مذکور فوت کرد از اعلام موضوع به بازپرس کشیک قتل خبر داد.

بنابراین گزارش، پرونده به داسرا ارسال و جسد نیز بنابر دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال سقوط حکم جلب مرگ پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش شن ها مامور خدا بودند

همایش «شن ها مامور خدا بودند» صبح امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت به مناسبت سالروز حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073590 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • اسباب کشی شرکت نفت به برج 23 هزار میلیارد تومانی
  • همایش شن ها مامور خدا بودند
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات
  • تحول افق شهر نیویورک با برج ۶۲ طبقه جدید
  • دستگیری کلاهبردار فروشنده زمین غیر در ورامین/۱۸ شاکی مراجعه کردند
  • شناسایی و دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • اغفال دختر بالاشهری توسط مرد الکلی | فرار دختر ۱۸ ساله با مردی که می‌خواست او را به خارج ببرد