Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناجی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا فضا برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در هرمزگان مهیا شود، گفت: این امر بر عهده تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « سعید ناجی » در جلسه ستاد انتخابات استان هرمزگان، با بیان اینکه برای داشتن مجلس قوی نیازمند یک انتخابات خوب هستیم، افزود: شفافیت همراه با رعایت اصل بی طرفی و تشویق مردم به منظور مشارکت حداکثری از نکاتی است که باید در برگزاری انتخابات پیش رو توسط فرمانداران با دقت اجرایی شود زیرا داشتن مجلس خوب نیازمند برگزاری انتخابات خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 

وی با بیان اینکه مهمترین اولویت ما برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم و در فضایی آرام و قانونمند است، افزود: رمز اولیه برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، قانونمندی، عملکرد شفاف، بی طرفانه و صداقت مجموعه‌ی مجریان انتخابات است.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه فرمانداران باید با تمامی کاندیداها به یک گونه برخورد کنند، بیان کرد: باید  در انتخابات پیش رو به دور از هر گونه سلیقه سیاسی، حقوق همه کاندیداها را محترم شمرده و این اطمینان در آنها ایجاد شود که تمام کاندیداها از حقوق برابر برخوردار هستند.

 

ناجی تاکید کرد: همگی باید در اجرای انتخابات بی طرف باشیم و از جانبداری بپرهیزیم چرا که بخش مهمی از سلامت انتخابات به رفتار و عملکرد مجریان و دست اندرکاران برگزاری مربوط می‌شود.

 

وی، فرمانداری را یک دستگاه نظارتی برشمرد و گفت: وظیفه اجرائی فرمانداری برگزاری انتخابات است و باید فرمانداران فعالیت های خود را به نحوی برنامه ریزی کنند که به آن نقطه مطلوب برسند.

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین کانون های مساجد شیراز مسجد حب الحسین یجمعنا موکب اربعین اربعین ۹۸ حقوق برابر کاندیداها هرمزگان انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه به تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه پرداخت‌.

علی شعبانی در نشست امروز(پنجم اردیبهشت) نشست شورای اداری استان کرمانشاه، بااشاره به برگزاری موفقیت آمیز  انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند سال گذشته، اظهار کرد: این انتخابات با همکاری خوب دستگاه های اجرایی مختلف استان با کیفیت بسیار بالا و بدون بروز هیچ مشکلی برگزار شد.

وی افزود: در استان کرمانشاه در شش حوزه انتخابیه برگزاری انتخابات را برای کسب هشت کرسی مجلس شورای اسلامی داشتیم که در مرحله اول انتخابات پنج حوزه تعیین تکلیف شدند و انتخابات شهرستان کرمانشاه به دور دوم کشیده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه حوزه انتخابی شهرستان کرمانشاه سه کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد، تصریح کرد: در مرحله اول انتخابات در شهرستان کرمانشاه آقای محمد رشیدی توانست با کسب حد نصاب آراء به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد، اما برای دو کرسی باقی مانده کاندیداهای دیگر نتوانستند حد نصاب را کسب کنند و انتخابات به دور دوم کشیده شد.

وی اضافه کرد: در این حوزه انتخابیه برای کسب دو کرسی باقی مانده چهار نفر، آقایان عبدالرضا مصری، جهانبخش امینی، فضل الله رنجبر و ابراهیم رحیمی زنگنه که بالاترین آراء را داشتند به دور دوم انتخابات راه پیدا کرده اند.

شعبانی زمان برگزاری دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه را ۲۱ اردیبهشت اعلام کرد و افزود: چهار کاندیدای این مرحله از انتخابات از بامداد روز ۱۳ اردیبهشت تا هشت صبح ۲۰ اردیبهشت فرصت تبلیغات دارند.

وی تاکید کرد: در این دور از انتخابات به مانند دور اول، کاندیداها می‌توانند تبلیغات تلویزیونی، مناظره، تبلیغات محیطی و ... داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وی مدارک هویتی که رای دهندگان می‌توانند با آن در انتخابات شرکت کنند را شامل کارت ملی، گواهینامه، شناسنامه، کارت پایان خدمت و گذرنامه اعلام کرد.

شعبانی در خصوص تعداد صندوق‌های رای در شهرستان کرمانشاه در این مرحله از انتخابات هم گفت: طبق اختیاراتی که وزارت کشور به استان داده می‌توانیم ۳۰ درصد از صندوق‌ها را نسبت به دور اول کاهش دهیم، اما همان ۶۴۵ صندوق مرحله اول را در مرحله دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه خواهیم داشت.

به گفته این مسئول در تمام فرآیندهای انتخابات، هیات نظارت استان نظارت خواهد داشت و انتخابات مرحله دوم با همان حساسیت مرحله اول برگزار خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه یادآور شد: در مرحله اول انتخابات سالم ترین انتخابات مجلس شورای اسلامی را پشت سر گذاشتیم و له یا علیه هیچ کاندیدایی از سوی دولت تبلیغی و یا تخریبی صورت نگرفت که همان روال را هم در مرحله دوم انتخابات خواهیم داشت.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ملایر