Web Analytics Made Easy - Statcounter

امینی امیدوار است که تیمش برابر پرسپولیس نتیجه خوبی بگیرد.

طرفداری- مهدی امینی، دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان مدعی است که در فصل جاری از شش گلی که دریافت کرده، فقط روی یک گل مقصر بوده است.

مهدی امینی، گلر پیکان در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به نتایج نه‌چندان خوب پیکان در شش بازی ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت:

فکر می‌کنم بیشتر امتیازهایی که از دست دادیم به دلیل بدشانسی بود که می‌توانم به بازی با شاهین بوشهر و نفت مسجدسلیمان اشاره کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما گل‌هایی خوردیم که روی اتفاقات فوتبال بود و باید در این شش بازی بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. البته فاصله ما با تیم‌های بالاتر از خودمان زیاد نیست و با تیم ششم فقط چهار امتیاز فاصله داریم. امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم.

وی درباره برخی انتقادهای صورت گرفته از عملکرد دروازه‌بان‌های پیکان خاطر نشان کرد:

زیاد دوست نداشتم در مورد این مسائل صحبت کنم، چون تمرکزم باید روی مسائل فنی، تمرین و مسابقه باشد. خیلی از گلرهای لیگ در این فصل اشتباه کرده‌اند، آن هم در بازی‌هایی که به صورت مستقیم پخش شد، ولی نمی‌دانم چرا برخی روی گلرهای پیکان زوم کرده‌اند! من دلیل حمله به گلرها و مدافعان پیکان را نمی‌دانم. در لیگ برتر بازی‌های زیادی انجام می‌شود و جالب اینجاست که بازی‌های ما پخش مستقیم نیست و خیلی‌ها حتی خلاصه بازی‌های تیم ما را هم نمی‌بینند.

امینی با بیان اینکه توجهی به این مسائل ندارد، تصریح کرد:

امسال فقط روی یکی از گل‌ها مقصر بودم و به دلیل تابش نور خورشید دید خوبی روی توپ نداشتم. من روی بقیه گل‌ها مقصر نبودم و حتی کادر فنی هم این موضوع را تأیید کرد. حالا نمی‌دانم چرا برخی روی این مسائل مانور می‌دهند. هر بازیکنی ممکن است اشتباه کند. من تلاش می‌کنم تا در بازی‌های آینده بهترین عملکرد را داشته باشم و بیشترین کمک را به پیکان کنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان در پایان با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس که در هفته هفتم لیگ برتر خواهد بود، تصریح کرد:

بازی سختی در پیش داریم، ولی هدف پیکان گرفتن یک نتیجه خوب است و می‌خواهیم با عملکرد خوب‌مان حسین فرکی و مسولان باشگاه را خوشحال کنیم. پیکان دو فصل پیش پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست داد و امیدوارم در این بازی هم نتیجه خوبی بگیریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم

ایسنا/کرمان سرمربی مس رفسنجان گفت: برای صعود به مرحله بعدی جام حذفی به تلاش زیاد بازیکنانش نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا، امشب در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: همه بازی‌های جام حذفی حکم فینال دارد، چون شما شانس دیگری ندارید و به همین خاطر، بازی حساسی خواهد بود. در جام حذفی مهم نیست که به چه تیمی می‌خورید. مهم این است که اگر ببازید کلاً باید یک جام را کنار بگذارید و به همین علت برای همه تیم‌ها، بازی‌ها مهم است.

او گفت: تیم پیکان تیم فوق‌العاده خوبی است و نتایج خوبی در نیم فصل دوم داشته است.نفرات خوبی در نیم فصل دوم جذب کرده‌ و امتیازات خیلی خوبی گرفته‌اند. در بازی قبلی در لیگ هم از ما امتیاز گرفتند. این نشان می‌دهد که بازی فوق‌العاده سختی در پیش‌رو داریم. باید با تمرکز بالا و برنامه‌ریزی به مصاف حریف برویم و تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم.

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه هر دو تیم این شانس دارند افزود: با شناختی که از تیم پیکان داریم و بازی‌هایی که از آنها دیده‌ایم می فهمیم که این بازی هرگز برای ما راحت نیست. دیداری فوق‌العاده سنگین است که امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی