Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ترکیب تیم فوتبال امید ایران در آستانه دیدار امروز برابر استرالیا اعلام شد. تاریخ انتشار: 17:52 - 22 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۸۷۸۱

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شاگردان حمید استیلى در پایان اردوى آماده سازى خود امروز در زمین استادیوم الدحیل قطر از ساعت ١٨:١٥ دقیقه برابر تیم المپیک استرالیا قرار مى گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب اولیه تیم امید در مسابقه با تیم امید استرالیا به این شرح است:

معراج اسماعیلی، عارف غلامی، عارف آغاسی ، محمد مسلمی پور، محمد آقاجانپور ،سینا زامهران ، محمد خدابنده لو ، رضا شکاری، امیر روستایی ،على شجاعى و رضا جبیره.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم فوتبال امید استرالیا حمید استیلی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان

تیم فوتبال دختران جوان کشورمان در دومین مسابقه خود در تورنمنت کافا برابر ترکمنستان با هفت گل به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دومین دیدار تیم‌های فوتبال جوانان دختر ایران و ترکمنستان در تورنمنت کافا از ساعت 13:30 به وقت تهران در شهر دوشنبه برگزار شد که شاگردان جهان نجاتی در این دیدار با هفت گل پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را سمیه اسماعیلی در دقایق 10 و 20، تانیا جهانشاهی در دقیقه 13، زهرا خانلرزاده در دقیقه 26، مریم دینی در دقیقه 45 و 74، نازنین منصوری در دقیقه 64 به ثمر رساندند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه 5 بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

همچنین مریم دینی به‌عنوان بهترین بازیکن زمین از سوی مسئولین برگزار کننده کافا انتخاب شد.

سومین دیدار ایران برابر تاجیکستان روز جمعه 7 اردیبهشت ماه از ساعت 18:00 به وقت محلی و 16:30 به وقت تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان
  • ایران- کویت، امروز ۱۷:۳۰؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • ایران- کویت ، امروز 17:30؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان
  • ترکیب سپاهان برابر ملوان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی سپاهان در بازی همیشه دشوار