Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه نشنال، «دیوید پترائوس»، از فرماندهان ارشد و پیشین نیروهای مسلح آمریکا، به سیاست «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، در قبال سوریه انتقاد کرد و گفت که اقدام دولت در زمینه خروج نیروهای نظامی از سوریه خطر ظهور دوباره گروهک تروریستی داعش را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

این فرمانده پیشین سازمان اطلاعات مرکزی گفت که «بسیار نگران» عواقب خروج نیروهای نظامی آمریکا در شمال شرقی سوریه است. وی گفت که می‌ترسد این اقدام به سود دشمنان ایالات متحده تمام شود و به موضع واشنگتن در این کشور لطمه زده و تلفات سنگینی برای دوستان پیشین آمریکا به دنبال داشته باشد. 

 پترائوس گفت: «بسیار نکران خروج نیروهای آمریکایی از شمال سوریه هستم. می‌ترسم این اقدام به خیزش دوباره تروریست‌های داعش در سوریه و فراتر از آن و همچنین سؤاستفاده روسیه از خروج ما بینجامد. این اقدام همچنین این ظن را ایجاد می‌کند که آمریکا شریکی غیرقابل‌اطمینان است.»

وی گفت که خروج آمریکا به «تلفات سنگین» در میان هم‌پیمانان پیشین آمریکا می‌انجامد که در شکست داعش به این کشور کمک کرده‌اند. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ خروج نیروهای آمریکا از سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد

به گزارش همشهری آنلاین، رویترز به نقل از این مقام آمریکایی مدعی شده است که تلفات جانی یا مالی در نتیجه این حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد مخابره نشده است.

شب گذشته نیز پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر سوریه با ۴ موشک و پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر سوریه با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

کد خبر 846437 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه آمریکا و عراق ایالات متحده آمریکا عین الاسد

دیگر خبرها

  • ناقوس مرگ حضور نظامی آمریکا در ساحل
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • (ویدیو) هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک