Web Analytics Made Easy - Statcounter

از نگاه مهدی تیکدری، مدافع راست تیم فوتبال تراکتور، سپاهان اصلی‌ترین رقیب این تیم برای رسیدن به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر است. ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

مهدی تیکدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت تراکتور و نتایج خوب این تیم در شش هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر گفت: خدا را شکر که تا الان خوب امتیاز گرفتیم و این بهترین شروع تراکتور در تاریخ لیگ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط تیم ما خوب است و با توجه به تعویق بازی‌مان در جام حذفی، آماده بازی با نساجی در هفته هفتم لیگ برتر می‌شویم. امیدوارم این روند را ادامه داده و در بازی با نساجی هم با گرفتن سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم.

وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند تراکتور به مانند چند سال گذشته دوباره وارد حاشیه خواهد شد و نمی‌تواند قهرمان لیگ برتر شود، عنوان کرد: من چنین موضوعی را قبول ندارم و امسال همه چیز در تراکتور متفاوت است. ما یک تیم بدون حاشیه داریم و با آرامش به سمت قهرمانی پیش می‌رویم. تنها هدف ما این است که قهرمانی در لیگ را به هواداران متعصب تراکتور هدیه بدهیم، ضمن اینکه در جام حذفی هم مدعی قهرمانی هستیم.

کاراندیش: شکایت ذوب‌آهن نه تنها تراکتور بلکه روبین‌کازان و شکاری را هم تهدید نمی‌کند/ بازی نکردن او فقط تصمیم سرمربی است!

 

مدافع تیم فوتبال تراکتور که در شش بازی گذشته به صورت کامل برای تیمش به میدان رفته است، در ارتباط با عملکردش در سمت راست خط دفاعی تراکتور، خاطرنشان کرد: این اولین سالی است که در لیگ برتر بازی می‌کنم و تلاش کردم تا خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنم. امیدوارم جواب اعتماد سرمربی تیم را بدهم و بهترین عملکرد را داشته باشم. امیدوارم روند گل نخوردن‌های ما در بازی‌های بعدی هم ادامه داشته باشد.

تیکدری با اشاره به تأثیر حضور مصطفی دنیزلی در این تیم گفت: کارنامه این مربی مشخص است. دنیزلی یک مربی کاربلد و باتجربه است و نتایج ما هم نشان می‌دهد که این مربی در چه سطحی قرار دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که «اصلی‌ترین رقیب تراکتور برای رسیدن به قهرمانی چه تیمی است؟»، تاکید کرد: تمام تیم ها قابل احترام هستند، ولی فکر می‌کنم سپاهان اصلی‌ترین رقیب ما برای کسب عنوان قهرمانی است.

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!

به گزارش  قدس آنلاین، سپاهان و ذوب آهن فردا (چهارشنبه) در چارچوب دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از داربی اصفهان و تقابل در نقش‌جهان، آن را یک دربی و یک بازی مهم برای شهر اصفهان دانست و اظهار کرد: امیدوارم بازی جذابی برای هواداران اصفهان باشد. نمی‌دانم می‌بریم یا نه ولی می‌دانم که می‌توانیم رقابت کنیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با کمک هواداران بهترین خودمان را ارائه دهیم.

او در خصوص سیل انتقادات به سپاهان با اینکه امتیازات نسبت به مدت مشابه در فصل قبل برابر است، افزود: شاید به خاطر بلندتر شدن موهایم است. نگران نیستم زیرا به عقیده من انتقاد در فوتبال وجود دارد. شاید برخی به دلیل چند نتیجه پشت سر هم ناراحت باشند. مدت زیادی است که در فوتبال هستم ولی بالاخره این قسمتی از تئاتر است و باید رو به جلو حرکت کنیم.

سرمربی سپاهان همچنین در واکنش به تمام‌کننده نبودن تیمش با وجود نمایش‌های خوب سپاهان، یادآور شد: این سوال متفاوتی است. همیشه می‌گویند چرا دفاع نکردیم یا چرا گل نزدیم. گاهی بازیکنان آرامشی که باید را نگرفته‌اند یا گاهی مربوط به خودخواهی بازیکن است. ببینیم فردا چه خواهد شد. قبول می‌کنم ولی فشار بیشتری گذاشتم و امیدوارم فردا نتیجه را ببینیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • رقیب سنتی در انتظار هدیه شمس آذر است/ نباید به استقلال ایراد گرفت
  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر
  • ربیعی: هدف ما جلوگیری از بخش‌های تهاجمی رقیب بود
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد