Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@20:48:12 GMT

طرح صبحانه سالم در مدارس شهرستان پردیس

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۱۸۰۴

به گزارش خبرنگار ایلنا، طرح غذای سالم  امروز به مناسبت روز جهانی غذا  در مدارس شهرستان پردیس با نظارت مربیان و معلمان اجرا شد.

زهره گرامی معاون سلامت و ورزش اداره آموزش و پرورش در همین رابطه به ایلنا گفت: توجه به سلامت غذای مصرفی دانش آموزان در مدارس از جمله برنامه ها و در قالب  دو طرح مهم  وزارتخانه بوده و در دستور کار قرار گرفته است  و اجرای آن در همه مدارس شهرستان الزامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به نظارت ها و بازرسی از بوفه های مدارس اشاره کرد و گفت: بوفه برخی مدارس تخلفاتی در ارائه مواد غذایی به دانش آموزان داشته اند و با نظارت بازرسان بهداشت اداره از مهر تاکنون پروانه  ۲۸ بوفه باطل شده است.


معاون سلامت آموزش و پرورش پردیس خاطر نشان کرد: بازرسی ها از وضعیت بوفه های مدارس مرتب انجام خواهد شد و نظارت ویژه ای امسال در این خصوص خواهیم داشت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش شهرستان سلامت صبحانه مدرسه مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان

جواد احمدپور اظهار کرد: در طرح نوروز و ماه مبارک رمضان که از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۳۱ فروردین امسال ادامه داشت، ۹ هزار و ۵۰۰ بازرسی از سطح صنوف استان انجام گرفت.
وی خاطرنشان کرد: این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلف با مبلغ ۳ میلیارد تومان شده است.
مسوول نظارت و بازرسی جهادکشاورزی لرستان با اشاره به کسر سهمیه ۲۰ واحد خبازی استان، تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی ۸۷ کیسه آرد قاچاق به ارزش ۵۵ میلیون تومان کشف و ضبط شد.
احمدپور با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر صنوف مختلف استان، بیان داشت: اکیپ‌های مختلفی بر نحوه عرضه و توزیع کالا‌های اساسی نظارت دارند و هرگونه تخلف را بررسی و به مقام قضائی معرفی خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان