Web Analytics Made Easy - Statcounter



هلیو سوسا پرتغالی عنوان کرد تیمش فردا سه‌شنبه برابر تیمی قرار خواهد گرفت که مدعی اصلی صعود به جام جهانی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت bna بحرین، تیم ملی فوتبال بحرین باید در ادامه دیدارهای انتخابی جام جهانی برابر ایران قرار گیرد. هلیو سوسا، سرمربی پرتغالی بحرین پیش از این دیدار گفت: با تیم بسیار قدرتمندی در خانه بازی داریم که یکی از مدعیان اصلی صعود به جام جهانی است و از شرایط خوبی بهره می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران از تیم‌هایی است که شانس زیادی برای صعود به جام جهانی دارد. تیم من آماده است و می‌خواهیم با کسب امتیازات لازم در صدر جدول گروه قرار بگیریم. بازی فردا برای ما بسیار مهم است و تمام بازیکنان بحرین این انگیزه را دارند که سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورند و در صدر جدول گروه قرار بگیرند.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: بعد از تساوی برابر عراق و برتری مقابل کامبوج اکنون بازی سوم خود را برگزار خواهیم کرد. برای اینکه بتوانیم اولین برد خودمان را در خانه در این مرحله از رقابت‌ها به دست بیاوریم باید نهایت تلاش خودمان را به خرج بدهیم. از برد پر گلی که ایران برابر کامبوج به دست آورده است نمی‌ترسم چون هر بازی شرایط خود را دارد. ما کاملا به بازیکنان خودمان باور و ایمان داریم و برد ایران تاثیری روی تیم ما ندارد. ما بازی دوستانه خوبی برابر آذربایجان داشتیم و البته نتیجه خوبی در این دیدار به دست نیاوردیم ولی برای کادر فنی و بازیکنان این دیدار دوستانه خیلی مفید و خوب بود. فردا روز بسیار مهمی برای فوتبال بحرین است و باید بتوانیم از این روز نهایت استفاده را ببریم.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو

منچستریونایتد در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس برابر شفیلدیونایتد به پیروزی رسید.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های منچستریونایتد و شفیلدیونایتد از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه‌شب به مصاف هم رفتند.

منچستر که در ۴ هفته اخیر با سه مساوی و یک شکست از جاده برد خارج شده بود، در این بازی خانگی برای تیم قعرنشین لیگ جزیره به دنبال سه امتیاز بود و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید.

مسابقه با یک شوک برای منچستر در خانه آغاز شد و جیدن بوگل در دقیقه ۳۵، شفیلد را پیش انداخت، با این حال هری مگوایر در دقیقه ۴۲ گل تساوی یونایتد را به ثمر رساند. نیمه اول با تساوی یک - یک دو تیم به پایان رسید.

در نیمه دوم شفیلد توسط بن بریرتون در دقیقه ۵۰، دو بر یک بار دیگر پیش افتاد. البته این پایان کار نبود و برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی گل دوم و مساوی منچستر را به ثمر رساند.

در ادامه تلاش منچستر برای پیروزی در خانه بیشتر شد و فرناندز در دقیقه ۸۱ با یک شوت دیدنی گل سوم یونایتد را وارد دروازه شفیلد کرد تا برای اولین بار در این مسابقه شیاطین سرخ دست برتر را در مسابقه داشته باشند. راسموس هویلوند در دقیقه ۸۵ گل چهارم منچستر را به نام خودش ثبت کرد تا خیال اریک تن‌هاخ از برد راحت شود.

در نهایت منچستریونایتد توانست با نتیجه ۴ بر ۲ شفیلدیونایتد را شکست دهد و پس از ۴ هفته رنگ پیروزی را ببیند. منچستر با این برد ۵۳ امتیازی شد و به رده ششم جدول رسید.

شفیلد هم با ۱۶ امتیاز در رده بیستم و آخر جدول باقی ماند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف