Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم رونمایی و تحویل سند تک برگی برای واحد‌های مسکن مهر پردیس با حضور مدیرعامل این شهرک برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  مهدی هدایت در این مراسم همچنین از راه اندازی بورس مسکن خبر داد و گفت: واگذاری سند عرصه و اعیان باعث نشاط در میان مردم این شهر جدید می‌شود.   وی افزود: فروش عرصه مسکن مهر ظرفیت خوبی برای مالکان مسکن مهر و برای واحد‌های آن‌ها ارزش افزوده ایجاد می‌کند و قطعا منابع حاصل از این اقدام در پروژه‌های مسکن مهر هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هدایت از راه اندازی بورس مسکن در پردیس خبر داد و گفت: قصد داریم به کمک اتحادیه املاک پردیس، بورس مسکن راه اندازی و سامانه‌ای ایجاد می شود تا در خرید و فروش مسکن مهر نظارت بیشتری صورت بگیرد.

مدیر عامل پردیس ادامه داد:هدف از این اقدام جلوگیری از دادن قیمت‌های متفاوت از سوی دلالان سرپایی است چرا که ما مشکلی با مشاوران املاک ثبت شده نداریم.

هدایت تصریح کرد:از هفته آینده ۱۰ نفر از همکاران حفاظت اراضی شرکت عمران در مقابل درب ورودی کارگزاری مسکن مهر مستقر خواهند شد تا جلوی دلالان سرپایی را بگیرند.

مدیر عامل شهر جدید پردیس در خبر دیگری از اجرایی شده مترو پردیس از اواخر آبان ماه امسال خبر داد و گفت: را اندازی مترو  از اولویت‌های شرکت عمران پردیس است که با ورود قرارگاه خاتم و یک مشاور وابسته به قرارگاه خاتم اقدامات لازم برای آزمایش خاک انجام شده است و در حال حاضر در مرحله طراحی و خروجی نقشه‌ها است. او افزود: پیش بینی می‌شود از آخر آبان ماه امسال(98) مترو پردیس وارد فاز اجرایی شود.   مدیر عامل شهر جدید پردیس ادامه داد:تمام اراضی پردیس از طریق فراخوان و یا تهاتر با سازندگان مسکن در جهت تکمیل مسکن مهر به فروش رفته و دوباره در پروژه‌های مسکن مهر هزینه و مصرف خواهد شد.
وی ادامه داد:برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر زیر بار استقراض و اخذ وام از بانک‌های عامل شدیم که از ظرفیت تبصره ۸ قانون بودجه امسال به ما اجازه داد تا ۱۰۰۰ میلیارد تومان وام با نرخ سود ۱۸ درصد دریافت کنیم تا واحد‌های مسکن مهر زودتر و بهتر و مناسب‌تر تحویل متقاضیان شود.

هدایت در خصوص فروش عرصه به متقاضیان مسکن مهر گفت:این اقدام منبعی برای تکمیل واحد‌های مسکن مهر پردیس خواهد بود و می‌تواند منابع حاصل از فروش عرصه در جهت تکمیل واحد‌ها و تاسیسات زیربنایی به کار گرفته و هزینه شود.
مدیر عامل پردیس افزود:تاکنون عرصه  ۱۰ هزار و ۶۹۷ واحد مسکونی مهر به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان به متقاضیان به فروش رفته که همین مبلغ صرف پروژه‌های مسکن مهر می‌شود.

وی ادامه داد:در پردیس چندین مدرسه به آموزش و پرورش و مدارس اجتماع محور تحویل داده ایم تا در این بخش نیز به مردم خدمات رایگان بدهیم.

وی با اشاره به اینکه ساخت مسجد و مدارس و مجتمع‌های تجاری را ادامه می‌دهیم افزود:با رفع معارض کمربندی شرقی فاز ۸ که ۹۸ درصد آن تکمیل شده در روز‌های آینده افتتاح می‌شود.

وی از کلنگ زنی و پیشرفت 30 درصدی خدمات روبنایی و سرای محله در فاز ۸ خبر داد.   او با بیان اینکه در فاز ۱۱ پردیس مشکل تامین آب شرب وجود ندارد، گفت: از شروع عملیات اجرایی در فاز ۸ پردیس از سال ۹۱ تا اواخر سال گذشته ۶۷۲۰ انشعاب آب تحویل داده شده بود، اما در این مدت و چند ماه گذشته ۷۲۰۰ انشعاب آب و فاضلاب نصب شده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مسکن مهر پردیس مهدی هدایت مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات زیرساختی طرح‌های حمایتی مسکن سریع‌تر تامین شود

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم در سومین جلسه شورای مسکن امسال با اشاره به اینکه هر ماه باید هزار مسکن تحویل متقاضیان شود، افزود: جلسات منظمی با حضور مسئولان مربوطه شکل گیرد تا زیرساخت‌ها از جمله آب، برق و گاز واحدهای آماده نهضت ملی مسکن سبب تاخیر در تحویل نشود.

استاندار در ادامه به جایگاه مناسب استان قم در خصوص نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: روند پیشرفت باید امسال تسریع شود تا بتوانیم این جایگاه را حفظ کنیم.

وی به تورم اسفند ماه اشاره کرد و افزود: یکی از دلایل عمده تورم استان قم در ماه گذشته تورم مسکن بوده که عملکرد در این زمینه مناسب نبوده است.

استاندار گفت: تحویل سریع مسکن‌ها سبب کاهش تقاضا و کاهش نرخ مسکن می‌شود که در کلان نرخ تورم را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی تاکید کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق هرچه سریع‌تر واحدها به متقاضیان تحویل شود تا نیاز جامعه به مسکن کاهش یابد.

در این جلسه مدیران کل راه و شهرسازی، تعاون کار و رفاه اجتماعی و بنیاد مسکن گزارشی از روند پیشرفت طرح‌ها ارائه کردند.

در پایان جلسه ۳۰۰ سند زمین‌های نهضت ملی مسکن شهر سلفچگان به مساحت ۸۰ هکتار که به همت اداره کل ثبت اسناد تنظیم شده بود به بنیاد مسکن تحویل شد.

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد
  • امسال در قم هر ماه ۳۵۰ واحد مسکن روستایی و شهری تحویل می‌شود
  • جشن واگذاری بیش از ۲ واحد مسکونی در استان سمنان
  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • جشن تحویل مسکن ملی طرح جمعیت و جوانی در شاهرود آغاز شد
  • امکانات زیرساختی طرح‌های حمایتی مسکن سریع‌تر تامین شود
  • تاخیر در واحدهای مسکن ملی قابل تحمل نیست
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال