Web Analytics Made Easy - Statcounter

عکس| مهمترین اعداد خبری روز را در عددنمای پارسینه ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اقتصاد قیمت طلا قیمت دلار عددنمای پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین نکات خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

در جستجوی بهترین دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی برای مصارف خود هستید؟ - اخبار بازار -

از جمله مواردی که ممکن است در انتخاب شما تأثیرگذار باشد می‌توان به ظرفیت دستگاه، کیفیت آب ورودی، کاربرد آب تصفیه شده، نوع آلاینده‌های موجود در آب و در نهایت، قیمت اشاره کرد. بازار دستگاه‌های تصفیه آب نیمه صنعتی گزینه‌های مختلفی را پیش روی شما قرار می‌دهد که انتخاب بین آنها ممکن است کمی سخت باشد اما با دانستن نکات کلیدی و اطلاع دقیق از نیازهای خود، می‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید. در ادامه به بررسی مهمترین نکات خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی می‌پردازیم تا شما را در انتخاب بهترین گزینه راهنمایی کنیم.

قیمت دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

اولین پارامتری که هنگام خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی مطرح می‌شود، قیمت آن است. قیمت دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی به عوامل مختلفی از جمله ظرفیت، نوع، برند، کیفیت قطعات، گارانتی و خدمات پس از فروش بستگی دارد. هزینه دستگاه‌های تصفیه آب نیمه صنعتی آبین از حدود 14 تا 60 میلیون تومان متغیر است. تنوع بازه قیمت به عوامل مختلفی نظیر برند محصول، ظرفیت دستگاه تصفیه آب صنعتی و ویژگی‌های به‌خصوص آن بستگی دارد. به همین خاطر توصیه می‌شود که قبل از خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی  با کارشناسان حوزه تصفیه آب مشورت کنید.

ظرفیت آب شیرین کن نیمه صنعتی

در انتخاب و خرید دستگاه‌های تصفیه آب نیمه صنعتی، ظرفیت آن یکی از موارد حیاتی است که باید در نظر داشته باشید. انواع مختلفی از این دستگاه‌ها وجود دارد که هر کدام دارای ظرفیت و مشخصه‌های خاص خود هستند. در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

ظرفیت دستگاه

حجم تولید آب تصفیه شده در شبانه‌روز (لیتر)

تعداد و مشخصات فیلتر ممبران

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 200 گالن

800 لیتر

2 فیلتر ممبران 100 گالن اسمز معکوس

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 400 گالن

1600 لیتر

4 فیلتر ممبران اسمز معکوس با ظرفیت 100 گالن

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 800 گالن

3000 لیتر

2 فیلتر ممبران 400 گالن

دستگاه‌های تصفیه آب نیمه صنعتی با ظرفیت بالا (1600 و 200 گالن)

بیش از 6 هزار لیتر

بسته به ظرفیت دستگاه

 

برند دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

همان‌طور که گفتیم، برند سازنده دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی نیز یکی از پارامترهای تاثیرگذار روی قیمت و کیفیت آن است. شرکت‌های معتبر از برترین فیلترها و تجهیزات برای ساخت دستگاه تصفیه آب استفاده می‌کنند و این موضوع تاثیر چشمگیری روی کیفیت و عملکرد آن خواهد داشت. به همین خاطر است که همواره توصیه می‌کنیم برای خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی به تولید‌کنندگان معتبر در این زمینه مراجعه کنید.

از برندهای معتبر در این زمینه باید به دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی آرتک، سافت واتر، سی سی کا (CCK) و غیره اشاره کرد. وب سایت آبین ظرفیت‌های مختلف دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی را از این برندها در وب سایت خود با بهترین قیمت عرضه کرده است. برای خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی می‌توانید به این وب سایت مراجعه کنید.

آنالیز آب ورودی دستگاه

یکی از اصلی‌ترین پارامترهایی که باید در آنالیز آب مورد توجه قرار گیرد، میزان TDS یا مواد جامد حل شده در آب است. میزان TDSنشان دهنده کیفیت آب و میزان مواد معدنی، نمک‌ها و مواد دیگر حل شده در آب را نشان می‌دهد. این پارامتر نقش مهمی در تعیین نیاز به فرآیندهای تصفیه دارد؛ زیرا هنگام مواجهه با میزان بالای TDS ممکن است به فیلترهای خاصی نیاز داشته باشیم تا آب به شیوه مطلوبی تصفیه شود. علاوه بر این، سایر پارامترها کیفی آب را هم باید قبل از خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی در نظر بگیرید تا انتخاب مناسب و مقرون به ‌صرفه‌ای داشته باشید.

 

تصفیه آب نیمه صنعتی چیست؟

دستگاه‌های تصفیه آب از نظر میزان تولید آب تصفیه شده و عملکرد خود، به سه دسته دستگاه تصفیه آب صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی تقسیم می‌شوند. هر یک از این دستگاه‌ها وظایف خاص خود را دارند و در محیط‌ها و کاربردهای خاصی به کار می‌روند. با توجه به ظرفیت بالای تولید آب در دستگاه‌های تصفیه آب نیمه صنعتی، این دستگاه‌ها معمولا در محیط‌هایی مانند کارگاه‌ها، کارخانه‌ها، ادارات، بیمارستان‌ها، آشپرخانه‌های بزرگ و غیره برای تأمین آب تصفیه شده و قابل شرب به کار می‌روند.

دستگاه‌های تصفیه آب نیمه صنعتی دارای حجم آب خروجی بسیار بالاتری نسبت به دستگاه‌های خانگی هستند. این دستگاه‌ها بر اساس تعداد و ظرفیت ممبران‌های استفاده شده برای تصفیه آب، در ظرفیت‌های مختلف طراحی و ساخته می‌شوند. به دلیل حجم آب بالایی که این دستگاه‌ها در 24 ساعت می‌توانند تصفیه کنند، به آن‌ها دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی گفته می‌شود.

در دستگاه‌های تصفیه آب نیمه صنعتی از فیلترهای پیش تصفیه اسلیم استفاده می‌شود و ممبران‌های تعبیه شده در آن نیز با ظرفیت‌های مختلف از 100 گالن (حدود 400 لیتر در 24 ساعت) تا 400 گالن (1600 لیتر در 24 ساعت) ارائه می‌شوند. با توجه به موارد مطرح شده، لازم است که در زمینه خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی با ظرفیت مناسب، با مشاوران آبین، اولین بازار تجهیزات آبی در ایران، در تماس باشید.

"این مطلب تبلیغاتی است"Top of Form

دیگر خبرها

  • مهمترین اقدامات ایرانسل در پژوه ملی فیبر نوری در سال ۱۴۰۲
  • موشن گرافی: مهمترین سامانه های پدافندی ایران | خاری در چشم دشمنان
  • عملیات «وعده صادق» مهمترین گام ضد اسرائیل بعد از انقلاب بود
  • ابرکامپیوتر اوپتا چیست و چرا دائما نظرش تغییر می‌کند؟
  • مهمترین نکات خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
  • سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون
  • ۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های دوشنبه ۲۷ فروردین قم
  • در عملیات ایران مهمترین پایگاه هوایی اسراییل هدف قرار گرفت
  • وقتی اعداد سخن می گویند؛ چرا نام ایران در لیست بزرگترین بنادر جهان وجود ندارد؟!
  • ویترین تسنیم شماره ۶۴۵