Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز دوشنبه ۲۲ مهر ماه مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 19:00 - 22 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۸۷۷۹

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز دوشنبه ۲۲ مهر ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: بزرگترین کشفی نیم قرن اخیر باستان شناسان در نقش رستم/ یک نوشته میخی ۴ خطی که بعد از ۱۸ سال خوانده نشد

کتیبه باستانی با نوشته میخی چهار خطی ۱۸ سال پیش توسط گروه مرمت تخت جمشید کشف گردید، اما بازخوانی نشد.

بیشتر بخوانید: بوق‌های مکرر؛ حق مسلم یا تخلف محرز

بوق زدن‌های مکرر و ممتد این روز‌ها به عنوان آلودگی صوتی فراگیر زبان گویای رانندگان شده و متاسفانه جرایم رانندگی نیز نتوانسته مانع از ادامه این رویه باشد.

بیشتر بخوانید: نظارتی بر خرید و فروش غذا با خودرو در سطح شهر وجود دارد؟ / اعطای مجوز به خودرو‌های اغذیه فروشی بر عهده چه نهادی است؟

به گفته قناعتی، هیچگونه نظارتی بر فعالیت خودرو‌هایی که در گوشه خیابان غذا یا نوشیدنی می‌فروشند وجود ندارد که این مسئله ممکن است سلامت شهروندان را تهدید کند.

بیشتر بخوانید: احتمال وقوع رگبار و رعد و برق در شش استان کشور

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای از احتمال وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر در شش استان کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: تحویل ۵ هزار تاکسی به ایثارگران به کجا رسید؟

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهر‌های کشور گفت: متاسفانه افزایش یکباره قیمت‌ها و بدقولی خودروساز‌ها نسبت به تحویل خودرو‌ها توافق صورت گرفته برای تحویل ۵ هزار خودرو به ایثارگران را با مشکل مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: سخنگوی شورای شهر تهران «عدم پاسخگویی» ۱۳۷ را تکذیب کرد

به گفته اعطا، سامانه ۱۳۷ بهترین پل ارتباطی شهروندان با شهرداری هاست و میزان پاسخگویی این سامانه در حد قابل قبول است.

بیشتر بخوانید: یک کشته در سیل گیلان/ احتمال رانش زمین وجود دارد

به گفته اسلامی، بارش‌های شدید در استان گیلان در ۹ شهرستان خسارت ایجاده کرده و یک نفر جان خود را از دست داده است. همچنین با توجه به نوع پوشش گیاهی منطقه، احتمال وقوع رانش زمین در روستا‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: نصب یا عدم نصب کارتخوان در مطب‌ها از اختیارات پزشکان است/ موضوعات بی ارزش را پیگیری نکنید

رئیس جامعه جراحان با بیان اینکه نصب کارتخوان در مطب پزشکان موضوع بی ارزشی است، گفت: مایل به صحبت در این خصوص نیستم.

بیشتر بخوانید: برای هیچ کشوری ممنوعیت ورود گردشگر نداریم

ولی تیموری گفت: سه کشور عربستان و عراق سوریه مربوط به حج و زیارت است و هر فردی که بخواهیم به این سه کشور ببریم با تصمیم حج و زیارت است.

بیشتر بخوانید: بزرگترین کشفی نیم قرن اخیر باستان شناسان در نقش رستم/ یک نوشته میخی ۴ خطی که بعد از ۱۸ سال خوانده نشد

کتیبه باستانی با نوشته میخی چهار خطی ۱۸ سال پیش توسط گروه مرمت تخت جمشید کشف گردید، اما بازخوانی نشد.

بیشتر بخوانید: تمام مدارس مهران در ۲۴، ۲۸ و ۲۹ مهرماه تعطیل اعلام شد

تمام مدارس در همه مقاطع صرفا در شهر مهران برای روز‌های چهارشنبه، یکشنبه و دوشنبه به تاریخ ۲۴، ۲۸ و ۲۹ مهرماه جاری تعطیل است.

بیشتر بخوانید: جدیدترین جزئیات از فروش سوال‌های کنکور ۹۸

صبح روز گذشته بود که «سردار حسین رحیمی در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران، از شناسایی و انهدام باند بزرگ فروش سوالات کنکور خبر داد.»

بیشتر بخوانید: ۴۰۰ موکب در مرز شلمچه و ۳۰۰ موکب در مرز چذابه مشغول خدمات رسانی هستند

حجت الاسلام موسوی گفت: در مرز شلمچه از اول صفر با ۴۰۰ موکب مردمی و از ۵ استان معین شروع به خدمات رسانی به زائرین کردیم، چون در مرز شلمچه هم زائرین خارجی و هم زائرین ایرانی داخل‌ می شوند.

بیشتر بخوانید: مسیر‌های پیاده روی اربعین کدامند؟

هر سال جمعیت زیادی اشتیاق دارند که در ایام اربعین با پای پیاده مسیر نجف تا کربلا را برای زیارت امام حسین (ع) طی کنند، اما مسیر پیاده روی اربعین کدام است؟

بیشتر بخوانید: ۲۱۰ هزار نفر در ۲۴ ساعت گذشته در از مرز‌های چهار گانه کشور عبور کرده اند

دبیر کل ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۰ هزار نفر از مرز‌های چهار گانه کشور عبور کرده اند.
بیشتر بخوانید: مدیران مدارس مسئول خوراکی‌های غیر مجاز توزیع شده در مدارس هستند/والدین تخلفات بوفه ها را به اداره کل بازرسی اطلاع دهند

 مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدیر مدرسه خودش مسئول نظارت بر بوفه مدارس است و اگر مشکلی پیش بیاید خودشان باید پاسخ گو باشند.

بیشتر بخوانید: در مرز خسروی کمبودی در توزیع آب و ارائه خدمات نداریم/ زوار زمان بازگشت را به روز‌های پایانی هفته موکول نکنند
در حالی پنج روز دیگر تا اربعین حسینی زمان باقیست که حجم زائران در گذرگاه‌های مرزی حکایت از استقبال پرشور از آیین پیاده روی اربعین حسینی دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اربعین حسینی بسته خبری آموزش و پرورش لوح هخامنشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ میلیون گردشگر خارجی به ایران آمدند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر شالبافیان در نشست هماهنگی خدمات سفر که امروز در سالن فجر وزارت میراث فرهنگی برگزار شد گفت: ۶ میلیون و ۳۸۲ هزار و ۷۵۵ نفر گردشگر ورودی به کشور در سال ۱۴۰۲ داشته‌ایم. در سال ۱۴۰۱ این آمار حدود ۴ میلیون و ۲۳۰ هزار نفر بوده که ۵۸ درصد افزایش داشته است. همچنین گردشگران انفرادی بیشتر شده‌اند سیاست وزارتخانه مبتنی بر حمایت از گردشگران است.

وی همچنین درباره افزایش عوارض خروج از کشور هم گفت: درخواست ما این هست که اگر عوارضی وضع می‌شود به حوزه تقویت زیرساختهای گردشگری اختصاص پیدا کند در این راستا تصمیماتی گرفته می‌شود.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: در مجموع آمار اقامتگاه‌های رسمی، غیر رسمی و اضطراری ۶۳ میلیون و ۶۴۷ هزار نفر شب بود که ۱۳ میلیون و ۹۵۱ هزار نفر مرتبط با اقامت‌های رسمی است.

وی ادامه داد: سه هزار و ۵۳۹ شکایت مربوط به نرخ نامه مراکز گردشگری بود که با ۹۲۳ مورد به دلیل گران فروشی برخورد شد و ۲۲ میلیارد ریال عودت داده شد.

معاون گردشگری کشور مدیریت پسماند و زباله را یکی از موضوعات مهم عنوان و تصریح کرد: با پیگیری‌های وزیر میراث فرهنگی مصوبه مدیریت پسماند و زباله تصویب و از سوی رئیس جمهوری ابلاغ شد و در حال حاضر با همکاری دستگاه‌ها در حال انجام است و باید این موضوع به دلیل اهمیت محیط زیست در طول سال مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6078828 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود سگ‌ به بوستان‌های تهران
  • ممنوعیت ورود سگ به بوستان‌های تهران
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما در اربعین ۱۴۰۳
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی
  • توسعه ناوگان حمل و نقل در اربعین/ ممنوعیت فروش بلیت چارتری نجف
  • ۶ میلیون گردشگر خارجی به ایران آمدند
  • ممنوعیت ورود به کنگره فلسطین برلین علیه وزیرسابق یونانی
  • وزیر خارجه انگلیس: وضعیت غزه "غیرقابل قبول" است
  • ممنوعیت حضور زنان در استادیوم به بهانه جیمی‌جامپ یک دختر؟