Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@18:11:32 GMT

گاز رسانی به ۱۰ روستا در بخش هلیلان

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۲۱۱۷

گاز رسانی به ۱۰ روستا در بخش هلیلان

شمس الهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: تا یک ماه آینده ۱۰ روستا در بخش هلیلان از نعمت گاز بهره‌مند خواهد شد.

او ادامه داد: ۵۹ روستا در بخش هلیلان واقع شده است که از این بین ۱۴ روستا به طور کامل از نعمت گاز برخوردار شده اند و می‌توانند برای اجرای سیستم لوله کشی گاز و همچنین اخذ امتیاز و اشتراک گاز اقدام نمایند و برای ۳۴ روستا نیز به منظور اجرای عملیات گاز رسانی پیمانکارانی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمس الهی بیان کرد: عملیات گاز کشی در بخش هلیلان از چهار سال گذشته انجام شده بود، اما در برخی مناطق عملیات گازرسانی با مشکل مواجه شده بود که با اجرای این طرح‌ها تعداد زیادی از خانوار‌ها از نعمت گاز بهره مند می‌شود.

او اظهار کرد: کار گازرسانی به روستا‌های بخش هلیلان تا دهه فجر امسال به اتمام خواهد رسید و تا آن زمان تمامی روستا‌های این بخش از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/ ن

اجرای عملیات گازرسانی به ۱۰ روستا در بخش هلیلان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حقوق شهروندی گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ کولیوندگفت: از تاریخ ۴ تا ۵ اردیبهشت، ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شده است.


وی ادامه داد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات به ۶۰۹ نفر متأثر امدادرسانی کردند، ۱ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۳۷ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.


رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افزود: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.


رئیس سازمان هلال احمر کشور گفت:۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری