Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب دومین مرحله از رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین باید فردا (سه شنبه) از ساعت ۲۰ به مصاف بحرین برود. این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که ۲ تیم بعد از حدود چهار سال بار دیگر مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

هفدهمین پیکار ایران و بحرین در جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۵ در استرالیا و ورزشگاه "ملبورن رکتانگولار" بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار اول هر ۲ تیم در آن دوره از رقابت‌ها که با برتری ۲ بر صفر ملی پوشان ایرانی خاتمه پیدا کرد. در آن مسابقه احسان حاج صفی در دقیقه نخست وقت‌های اضافی نیمه اول با یک شوت بیرون پای فوق العاده از بیرون محوطه جریمه گل نخست را به ثمر رساند و مسعود شجاعی نیز در دقیقه ۷۱ توانست گل دوم را وارد دروازه شاگردان "مرجان عید" کند. سرمربی تیم ملی در آن رقابت‌ها کارلوس کی‌روش پرتغالی بود.

ایران در آن مسابقه با ترکیب علیرضا حقیقی، احسان حاج‌صفی، مهرداد پولادی، مرتضی پورعلی گنجی، سیدجلال حسینی، جواد نکونام، مسعود شجاعی، آندرانیک تیموریان، وریا غفوری، اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد به میدان رفت. از آن ترکیب تنها احسان حاج صفی، مرتضی پورعلی گنجی و مسعود شجاعی در تیم ملی باقی مانده‌اند و الباقی به دلایل مختلف حضور ندارند. البته بازیکنانی چون امید ابراهیمی، کریم انصاری فرد، وحید امیری، رامین رضاییان، سردار آزمون و علیرضا بیرانوند نیز روی نیمکت ذخیره‌ها حضور داشتند که سردار در دقیقه ۷۵ به جای قوچان نژاد وارد میدان شد.

حال باید دید تیم ملی ایران بعد از ۱۷۳۸ روز با سرمربی جدید خود و همچنین با نفرات اکثرا جدید به چه نتیجه‌ای مقابل غواصان مروارید (لقب بحرین) دست پیدا می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر بازرسی منطقه ۹ تهران گفت: در بازدید از نواحی منطقه، ساخت و ساز غیرمجاز در شرکت نخ کار مشاهده شد که مالک بدون دریافت مجوز در حال ساخت و ساز بود.

احسان مقدسی افزود: پس از احراز تخلف، با پیگیری‌های لازم، ساخت و ساز متوقف و پرونده برای برخورد قانونی به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع شد.

مدیر بازرسی منطقه ۹ تاکید کرد: بازدید‌های میدانی به منظور حفظ و صیانت از فضای شهری و کنترل ساخت و ساز‌های غیر مجاز ادامه خواهد داشت.

احسان مقدسی با تاکید بر اینکه اهتمام و جدیت در کنترل تخلفات ساختمانی در توسعه ساخت و ساز اصولی شهری تاثیرگذار خواهد بود، از شهروندان خواست هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز را برای پیگیری به سامانه ۱۳۷ پلاس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • اودینزه ۱-۲ آاس رم؛ دشت سه امتیازی ده روسی از جدال ۲۰ دقیقه‌ای
  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین