Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضاییه ساعاتی پیش با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت الله مکارم شیرازی عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از قوه قضاییه، در پی توصیه پزشکان برای بستری شدن آیت الله مکارم شیرازی در بیمارستانی در تهران به منظور پیگیری روند درمانی این مرجع عالیقدر، ساعاتی پیش رئیس قوه قضاییه با حضور در بیمارستان محل بستری از وی عیادت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان عیادت آیت الله رییسی از این عالم دینی، رییس قوه قضاییه در جریان روند درمانی وی قرار گرفت و برای ایشان آروزی سلامتی کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی اربعین کانون های مساجد پیاده روی اربعین حب الحسین یجمعنا شیراز مرز بین المللی شلمچه اربعین ۹۸ آیت الله ابراهیم رییسی مکارم رییسی آیت الله مکارم شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اسماعیل هنیه با رییس مجلس

رئیس دفتر سیاسی حماس با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس صبح امروز با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در بهارستان دیدار و گفت و گو کرد. 

رئیس دفتر سیاسی حماس سه شنبه ۷ فروردین به تهران سفر کرد و مورد استقبال رسمی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه قرار گرفت. 

همچنین اسماعیل هنیه و هیات همراه دیداری با مقام معظم رهبری داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر دولت رییسی در مراسم ترحیم معاون خاتمی
  • دیدار اسماعیل هنیه با رییس مجلس
  • نیروی انتظامی ضمن برخورد با برهم زنندگان نظم، مأمور به محبت و رحمت است
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: حجاب از طرفی واجب است و از طرف دیگر، نباید خشونتی در کار باشد
  • اظهارات مهم آیت الله مکارم شیرازی درباره حجاب و پرهیز از خشونت
  • نیروی انتظامی ضمن برخورد شدید با برهم زنندگان نظم و مفسدان، مأمور به محبت و رحمت است
  • دشمنان تلاش دارند چهره قم را تخریب کنند
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر امام خمینی (س)/ رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم در حرم امام سخنرانی می‌کنند
  • عیادت نماینده ولی فقیه در استان همدان از کودکان بیمارستان اکباتان
  • تسلیم کارزار ۱۶ هزار نفری جامعه پزشکی به قوه قضاییه