Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، در مراسم آغاز سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور، جمعی از استادان، دانشجویان، وزرای علوم و بهداشت، رتبه‌های برتر آزمون سراسری، نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و جمعی از مسئولین و رؤسای دانشگاه‌های کشور و نمایندگان مجلس حضور خواهند داشت.

رؤسای دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران، یک دانشجو به نمایندگی از دانشجویان، یک استاد به نمایندگی از استادان دانشگاه‌ها، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جمله سخنرانان این مراسم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، در پایان مراسم و پس از اهدای لوح تقدیر و جوایز برگزیدگان آزمون سراسری، حسن روحانی، رئیس جمهور به ایراد سخنرانی در جمع دانشگاهیان خواهند پرداخت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فناوری نمایندگان مجلس علوم پزشکی دانشجو تحقیقات و فناوری درمان و آموزش پزشکی روابط عمومی حسن روحانی دانشگاه تهران سال تحصیلی مراسم آغاز سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم از تلاش های حجت الاسلام علی دانش افروز قدردانی و حجت الاسلام محمد ابراهیم افلاکیان به عنوان سرپرست جدید نهاد نمایندگی در این دانشگاه معارفه شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور در این مراسم گفت: مأموریت های این نهاد در دانشگاه ها، رشد بینش سیاسی، حمایت و هدایت فکری تشکل های دانشجویی و دانشگاه و تقویت ارزش های اسلامی و انقلابی در سطوح اجرایی و علمی است

حجت الاسلام نبوی بر جهاد تبیین در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد و افزود: حضور روحانیون بین دانشجویان به منظور راهنمایی و ارشاد فکری و اخلاقی از وظایف روحانیت در دانشگاها است.

حجت الاسلام افلاکیان، مسئول جدید نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور همدان هم مهمترین راهبرد این نهاد در دانشگاه را ایجاد دانشگاه اسلامی در مبحث تعلیم و تربیت و آموزش کشور دانست.

دیگر خبرها

  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران
  • بازی با جان جوانان در کافه‌های تهران با سرو قلیان اکسیژن
  • همه ابعاد پیشرفت اجتماعی از خانواده آغاز می‌شود