Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم‌هاى فوتبال امید ایران و استرالیا با برتری شاگردان حمید استیلى همراه شد. تاریخ انتشار: 19:49 - 22 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۸۷۹۹

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل  از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال امید از ساعت ١٨:١٥ امروز (دوشنبه) در زمین باشگاه الدحیل قطر برابر استرالیا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید‌ها از ابتداى بازى تیم برتر میدان بودند و موفق به ایجاد موقعیت‌هاى مناسبى روى دروازه حریف شدند. در دقیقه ٥ رضا جبارى با نفوذ از دفاع چپ در یک موقعیت ایده‌آل على شجاعى را صاحب توپ کرد تا شاگردان استیلى با یک گل از حریف خود پیش بیفتند.

در ادامه استرالیا به دنبال جبران نتیجه بود که معراج اسماعیلى موفق به مهار شوت بازیکن این تیم شد.

بازى هوشمندانه امیدهاى ایران در دقیقه ٢٥ براى دومین بار خط دفاع استرالیا را تسلیم کرد و این بار عارف آغاسى موفق به گشودن دروازه با یک ضربه سر دقیق شد.

با توجه به گرماى هوا داور مسابقه در دقیقه ٣٠ درخواست وقت استراحت کرد.

استرالیا در دقایق پایانى به دنبال جبران گل‌هاى خورده بود، اما نتوانست از مدافعان ایران عبور کند و نیمه نخست با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم فوتبال امید ایران استرالیا دیدار دوستانه حمید استیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۲۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران بود.
در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم صنعت نفت امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی آبادان مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران صف آرایی کرد.

گل اول این دیدار را سرخ چوشان پرسپولیس با شوت اسماعیلی‌فر و در دقیقه ۸ وارد دروازه کرد.

گل دوم پرسپولیس توسط آلکثیر در دقیقه ۶۶ تا صنعت نفت بازی را صفر و پرسپولیس با ۲ گل دنبال کند.

اما کار به همینجا ختم نشد و گل سوم را  کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۱ برای پرسپولیس وارد دروازه نفتی ها کرد. 

در دقیقه ۷۰ پس از گل سوم پرسپولیس بسیاری از هواداران صنعت نفت ورزشگاه را ترک کردند.حالا صنعت نفت آبادان شانزده امتیازی است و در انتهای جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شکست فولاد مقابل شاگردان نویدکیا
  • تساوی فولاد و مس رفسنجان در نیمه نخست
  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو