Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا هاشمی نیا گفت: متاسفانه برخی افراد سودجو در شهر‌های کربلا و نجف تحت عنوان فروش شارژ گوشی همراه ایرانسل به زایرین ایرانی و فعال کردن خط آن‌ها اقدام به تصویربرداری و اسکن پاسپورت آن‌ها می‌کنند.

وی افزود: این افراد هنگام خروج از کشور عراق از بحث رجیستری گوشی‌های همراه استفاده می‌کنند در حقیقت بدون اطلاع زایرین گوشی به نام آن‌ها خریداری، ثبت و در مورد واردات گوشی از مجوز پاسپورت آن‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در هشداری خطاب به زایرین اربعین حسینی تاکید کرد: زایرین پاسپورت خود را به هیچ عنوان در اختیار افراد غیر قرار ندهند و در حفظ آن دقت لازم را داشته باشند. خرید هر نوع شارژی در کشور عراق نیازمند اخذ پاسپورت نیست و تنها خرید سیم کارت‌های کشور عراق نیازمند پاسپورت است که در این مورد هم همه زایرین باید دقت کنند و تنها از نمایندگی‌های رسمی و معتبر طرف عراقی خریداری کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: زائران اربعین اربعین حسینی پاسپورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰ تا ۳۵ میلیون دلار ارز به بازرگانان کشور

صهبا رئیس هیئت مدیره صرافی ملی ایران گفت: نرخ بازار ارز در حوزه بازرگانی جزو سیاست‌های بانک مرکزی بوده که این موضوع همواره توسط این بانک در حال انجام است.

وی افزود: نرخ دلار امروز با قیمت حدود ۴۰ هزار و ۹۰۰ تومان در اختیار بازرگانان قرار دارد و لذا خدمت دهی ادامه دارد.

صهبا با بیان اینکه هر روز حداقل ۳۰ تا ۳۵ میلیون دلار ارز را در اختیار بازرگانان قرار می‌دهیم و ثبت سفارش از طریق بانک‌های عامل به ویژه بانک ملی در حال انجام است افزود: ارز مورد نیاز بازرگانان از طریق بانک مرکزی، بازار ارز نیمایی و  یا بازار ارز آزاد در اختیار قرار می‌گیرد و کار عملیات انتقال ارز به خارج از کشور انجام شده و در اختیار  فروشندگان خارجی قرار داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • هزینه تعمیرات موبایل در تهران
  • توزیع بیش از ۳۲ هزار پاسپورت در غزنی
  • اختصاص ۳۰ تا ۳۵ میلیون دلار ارز به بازرگانان کشور
  • ماجرای تخصیص ارز نیمایی به گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار
  • امکان ایجاد آلودگی بیولوژیکی در اثر استفاده از گوشی تلفن همراه در سرویس بهداشتی
  • استفاده از گوشی در سرویس بهداشتی خطرناک است!
  • ۳ هزار حساب بانکی، سیم کارت و سریال گوشی تلفن همراه مسدود شد
  • کلاهبرداری میلیاردی با ارسال پیامک جعلی کالا برگ الکترونیک
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی با موضوع یارانه‌ی معیشتی و کالا برگ الکترونیک
  • اعزام دو کاروان از کرمانشاه به حج عمره