Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ادیانی از اعزام ۱۶۰ دستگاه اتوبوس ناجا برای جابجایی زائران در عراق خبر داد و گفت: با توجه به اینکه کشور عراق برای جابجای حجم جمعیت زائران امکانات کافی ندارد ناجا این تعداد اتوبوس را برای حمل و نقل زائران به عراق اعزام کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی» امروز (یکشنبه ۲۲ مهر) در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از طریق عوامل ناجا مستقر در ۶ مرز کشور به صورت مرتب گزارش‌ها دریافت و بازرسانی نیز برای پوشش این امر به مرزهایی که درگیر امر اربعین هستند، اعزام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا از تلاش‌ شبانه روزی خادمان و نیروهای انتظامی در مرزها تقدیر کرد و افزود: ناجا از ابتدای حرکت عظیم حسینی با ایجاد قرارگاه مرکزی اربعین وارد این عرصه شده است و تا بازگشت آخرین نفر از زائران به کشور خالصانه و بدون منت به زائران اربعین خدمت‌گذاری می کند.

 

وی تصریح کرد: ناجا علاوه بر برقراری نظم، امنیت و کنترل مرزهای کشور، برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای غربی و شرقی ایران و کربلا مواکبی را ایجاد کرده است و تمامی فرماندهان استان‌هایی که درگیر اربعین هستند، تمام توان خود را به میدان آورده‌اند تا به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) خدمت کنند.

 

وی از اعزام ۱۶۰ اتوبوس ناجا به کشور عراق خبر داد و یاد آور شد: با توجه به اینکه طرف عراقی امکانات لازم را برای جابجایی این حجم عظیم از جمعیت زائران را ندارد ناجا این تعداد اتوبوس را با پیگیری و پیش بینی های لازم برای حمل و نقل زائران به عراق اعزام کرده است.

 

حجت الاسلام ادیانی خدمت به زائران اربعین حسینی را به عنوان معامله پرسود دانست و عنوان کرد: همه نیروهای جان برکف ناجا تا زمانی که زائران را به مقصد نرسانده اند از وظایف خود در اربعین دست نمی کشید.

 

وی اتفاقات اخیر کشور عراق را توطئه انگلیسی، آمریکایی و سعودی خواند و بیان کرد: دولت عراق به شایستگی توانست این اتفاقات را کنترل کند؛ توطئه های دشمنان هیچ تأثیری در اراده میلیونی ملت های مسلمان ندارد.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه هر جا پای دشمنان و اجنبی ها به میان بیاید ملت ایران نشان داده اند که در آن جا بیشتر حضور پیدا می‌کنند اذعان داشت: دشمن در آستانه اربعین حسینی در کشور عراق دست به حماقتی زد و باعث شد تا مردم تحریک شوند و نتیجه آن سیل زائران به سوی حرم اباعبدالله (ع) است.

 

وی اربعین حسینی را مظهر یک اقتدار اسلامی و جهانی بدون استفاده از ساز و برگ های نظامی دانست و تاکید کرد: دولت و مردم عراق به آمریکایی‌ها و توابع آنها در منطقه اجازه نخواهند داد تا کشورشان را دچار ناامنی کنند و این موضوع در ساعات اولیه جمع شد اما تأثیر خود را برای فراخوان حضور مردم در اربعین اما حسین (ع) نشان داد و از این جهت خداوند متعال را شکرگزاریم که دشمنان ما را از حُمقا قرار داده است.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه کانون های مساجد خبرگزاری شبستان مرز مهران حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا زائران اربعین حسینی اعزام زائران اربعین ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۲۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله متجاوزانه جدید آمریکا و انگلیس به یمن

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ائتلاف آمریکایی- انگلیسی باز هم بخشی از خاک یمن را هدف حمله‌های هوایی قرار داده است.

بر اساس گزارش‌های رسیده، جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی در ۲ نوبت منطقه «باجل» در استان «الحدیده» یمن را هدف قرار داده‌اند.

هنوز گزارشی در خصوص جزئیات این حمله و شهیدان، زخمی‌ها و خسارات احتمالی آن منتشر نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • حمله متجاوزانه جدید آمریکا و انگلیس به یمن
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود