Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@18:41:59 GMT

ستاد اربعین: زائرین هوشیار باشند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۲۵۷۵

محمدرضا هاشمی نیا در گفتگو با خبرنگار اعزامی ایسنا به نجف اشرف، گفت: متاسفانه برخی افراد سودجو در شهرهای کربلا و نجف تحت عنوان فروش شارژ گوشی همراه ایرانسل به زایرین ایرانی و فعال کردن خط آنها اقدام به تصویربرداری و اسکن پاسپورت آنها می کنند.

وی افزود: این افراد هنگام خروج از کشور عراق از بحث رجیستری گوشی های همراه استفاده می کنند در حقیقت بدون اطلاع زایرین گوشی به نام آنها خریداری، ثبت و در مورد واردات گوشی از مجوز پاسپورت آنها استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در هشداری خطاب به زایرین اربعین حسینی تاکید کرد: زایرین پاسپورت خود را به هیچ عنوان در اختیار افراد غیر قرار ندهند و در حفظ آن دقت لازم را داشته باشند. خرید هر نوع شارژی در کشور عراق نیازمند اخذ پاسپورت نیست و تنها خرید سیم کارت های کشور عراق نیازمند پاسپورت است که در این مورد هم همه زایرین باید دقت کنند و تنها از نمایندگی های رسمی و معتبر طرف عراقی خریداری کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۲۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود

داریوش امانی روز سه شنبه در جریان بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس استانداردهای موجود و اعلام پلیس، ۸۸۷ نقطه پرحادثه در محورهای ارتباطی کشور وجود داشت که ۴۰۰ نقطه آن در سال گذشته، ایمن و  ۴۸۷ نقطه پرخطر دیگر نیز امسال ایمن سازی خواهد شد.

وی افزود: در مسیر گذرگاه‌های اربعین کشور نیز ۱۳۰ نقطه پرخطر شناسایی شده که تاکنون ۷۰ نقطه برطرف و تا اربعین بیشتر آنها ایمن می‌شوند.

امانی گفت: نیازمندی‌های استان‌های مسیر گذر زائران اربعین حسینی اخذ شده و بر اساس برآوردها حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت و حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال نیز برای اجرای طرح‌ها و فعالیت‌های اربعین امسال در نظر گرفته خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: سال گذشته برای رفع نقاط پرحادثه، بهسازی، روشنایی، نصب نیوجرسی، خط کشی و روکش آسفالت ۲۵ هزار میلیاردریال طرح تعریف شد که امسال نیز همین اقدام در دست انجام است.

وی بیان کرد: در ۲ پایانه اربعینی شلمچه و چذابه در استان خوزستان اقداماتی از سال گذشته در حوزه بهسازی و ایمن سازی راه‌ها شروع شده که تاکنون ادامه دارد.

امانی توضیح داد: زائران اربعین از ورودی پایانه‌های مرزی گذرگاه‌های رابعین حسینی باید از تونل سرد و زیر سایه‌بان و مه‌پاش مسیر را ادامه دهند که سال گذشته بیشترین میزان نصب سایه‌بان به انجام رسید و امسال نیز تداوم دارد.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اضافه کرد: محوطه سازی و بهسازی پایانه‌ها، افزایش تعداد سرویس‌های بهداشتی و نصب سایه‌بان جدید اقدامات در دستور کار برای اربعین سال‌جاری است.

وی با اشاره به اینکه برای تامین ناوگان اتوبوسی و ریلی اقداماتی در دست انجام است اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی نیز برای تامین اتوبوس مسافری از تولید داخل و یا واردات ناوگان از کشورهای اطراف پیگیری های لازم را انجام داده علاوه بر اینکه با کشور عراق مذاکراتی برای ورود اتوبوس‌های این کشور برای جابجایی زائران به عتبات عالیات در اربعین انجام شده است.

امانی به بازدید خود از بندر خرمشهر اشاره کرد و گفت: تعداد ماشین آلات راهداری از طریق بندر خرمشهر وارد کشور شده که قرار است هر چه زودتر ترخیص و از آنها برای فعالیت‌های راهداری اربعین و راه‌های کشور استفاده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!
  • هزینه سفر عمره حدود ۴۲ تا ۴۴ میلیون تومان است
  • شیخ اکبری، رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع بیش از ۸۷ هزار تذکره در بادغیس