Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-29@11:03:06 GMT

بازرسان مهمانان خوانده و ناخوانده نانوایی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۲۶۴۶

بعد از اینکه نرخ نامه جدید نان‌ها اعلام شد، یک بار دیگر بحث کیفیت نان و وزن چانه‌ها و تناسب کیفیت و قیمت نان هم بر سرزبان‌ها افتاد و بازرسان مهمانان خوانده و ناخوانده نانوایی‌ها شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، افزایش قیمت نان به عنوان یک کالای تأثیرگذار در سبد خوراک غذایی خانوار ایرانی می‌تواند آسیب‌هایی را به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 با وجود تأکیدات مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر تغییر نکردن قیمت نان در امسال، به دلیل آنچه افزایش هزینه نانوایی عنوان می‌شود، مقرر شده است تا قیمت انواع نان تغییر کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نان کیفیت چانه قیمت وزارت صمت بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل بازرسی کردستان از مرکز مدیریت راه های استان

تین نیوز

 مدیرکل بازرسی کردستان با حضور در مرکز مدیریت راه های استان، از وضعیت ارائه خدمات جاده ای و سفر ایمن به مسافران نوروزی بازدید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عیسی هواسی مدیرکل بازرسی کردستان در بازدید از مرکز مدیریت راه های استان گفت: راهداری به نوعی جهاد محسوب می شود و یکی از کارهای سخت و طاقت فرساست و تلاش برای بهبود بخشیدن و تسریع پرداخت مطالبات آنها از یکی از مهم ترین مسائل است.

هواسی خواستار اهتمام و توجه ویژه مسئولان در خصوص اجرای کامل طرح کریدور شمال غرب به جنوب در استان کردستان شد و گفت: با تکمیل این طرح، گامی بزرگ در مسیر ارتقای ایمنی راه ها و کاهش تلفات مالی و جانی در استان برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۰۰ راه روستایی در استان فاقد روکش آسفالت هستند، توجه به ارتقای کیفیت و سطح بهره برداری از راه های روستایی را در جهت تحقق شعار سال بسیار حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: افزایش کیفیت جاده ها و سهولت دسترسی، تأثیر به سزایی در مهاجرت معکوس و جهش تولید با مشارکت مردم روستا خواهد داشت.

هواسی همچنین ضمن بررسی آمار تعداد ترددهای داخل استان و تصادفات جاده ای در ایام نوروز، بر لزوم تسریع در بهسازی راه های مواصلاتی، تلاش برای شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز، اصلاح هندسی راه ها به جای تعریض غیر فنی آنها، نوسازی ناوگان های حمل و نقل عمومی، نظارت بر نحوه خدمات رسانی تعاونی های مسافربری و صدور بارنامه ها، سرعت بخشی به پروژه های نیمه تمام، افزایش ایمنی راه ها و تکمیل هرچه سریع تر پروژه های عمرانی در پایانه های مرزی تأکید کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تنها میهمان ناخوانده لیگ‌برتر فوتبال با تفکرات جوان
  • قیمت ضایعات آهن امروز؛ آپدیت روزانه
  • پایش وضعیت منابع و کیفیت آب شرب شهرستان اشنویه
  • معرفی بهترین دستگاه های حضور و غیاب در بازار ایران
  • آنتونیو رودیگر: اجازه نمی‌دهم به خاطر مسلمان‌بودن، مورد توهین و تحقیر قرار بگیرم
  • اولویت های امسال وزارت ارتباطات چیست؟
  • بازدید مدیرکل بازرسی کردستان از مرکز مدیریت راه های استان
  • کیفیت هوای کلانشهر مشهد از «پاک» به «سالم» تغییر کرد
  • پیش‌بینی مهم نرخ ارز در ۱۴۰۳؛ تغییر قیمت دلار تا پایان سال
  • نتایج یک تحقیق: واحدهای مسکونی در بریتانیا نسبت به کشورهای پیشرفته کیفیت و کمیت پایین‌تری دارند