Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@10:22:46 GMT

راکیتیچ - منچستریونایتد؛ همه چیز در گرو یک امضا

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۲۶۶۰

به گزارش ایلنا، روزنامه «میرر» خبر داد، باشگاه منچستریونایتد قصد دارد مذاکراتش با ایوان راکیتیچ و باشگاه بارسلونا را شروع کند. این هافبک ۳۱ ساله از کم شدن دقایق حضورش در ترکیب کاتالان‌ها راضی نیست. او در فصل جاری فقط ۱۸۶ دقیقه به میدان رفته، در حالی که اعتقاد دارد می‌تواند بیشتر به تیم کمک کند.

باشگاه منچستریونایتد تابستان هم علاقه داشت راکیتیچ را جذب کند، اما این بازیکن تمایلی به جدایی در آن زمان نشان نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه بارسلونا برای انتقال راکیتیچ به لیگ برتر حداقل ۳۴ میلیون پوند طلب خواهد کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بارسلونا منچستریونایتد راکیتیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات زمین‌خواری در حوزه علمیه ازگل؛ باغ ۱۰۰۰ میلیاردی را ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروختند؟ | امضا جعلی است، اثر انگشت چی؟ | تصاویر اسناد جدیدی که رو شد

در حالی که برآورد می شود باغ ۴۲۰۰ متری ازگل حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان ارزش داشته باشد، طبق سند منتشر شده، این باغ به قیمت ۶۶.۴۴۶.۴۲۴.۰۰۰ ریال (حدود ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان) فروخته شده است

در ادامه واکنش ها به ماجرای حوزه علمیه ازگل، سایت عصرایران درمطلبی مدعی شده است؛

یک مورد جالب و عجیب در سند محضری انتقال مالکیت باغ ازگل از طرف حوزه علمیه امام خمینی به موسسه تحت مالکیت کاظم صدیقی و پسران مربوط به قیمت معامله و نحوه پرداخت آن است که ۴ نکته دارد:

۱ - در حالی که برآورد می شود باغ ۴۲۰۰ متری ازگل حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان ارزش داشته باشد، طبق سند منتشر شده، این باغ به قیمت ۶۶.۴۴۶.۴۲۴.۰۰۰ ریال (حدود ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان) فروخته شده است که با این پول حتی نمی توان یک آپارتمان ۵۰ متری نوساز در ازگل خرید. در واقع هر متر مربع از این باغ، تنها یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته شده است؛ ۱۵۰ برابر زیر قیمت!

۲ - در سند انتقال باغ صراحتاً نوشته اند کل این مبلغ نقداً تسلیم فروشنده شده است. یعنی جواد عزیزی و محمدمهدی صدیقی( فرزند کاظم صدیقی) این مبلغ را نقداً به فروشنده یعنی کاظم صدیقی پرداخت کرده اند.

حتی اگر تمام این مبلغ را تراول چک ۱۰۰ هزار تومانی داده باشند، باید بیش از ۶۶ هزار و ۴۰۰ قطعه تراول برده و تحویل داده باشند. حالا از کدام بانک این همه تراول گرفتند و اصلاً چرا بر خلاف عرف معاملاتی از چک تضمین شده یا واریز به حساب استفاده نکرده اند، امر دیگری است. اصلاً مگر دو شخص حقوقی، نقدی معامله می کنند؟ و البته فکر می کنید اصلاً این همه پول داده اند؟

۳ - شاید گفته شود چون آقای صدیقی فکر می کرده دارد به موسسه تحت نظارت حوزه منتقل می کند(!) این موارد را فرمالیته نوشته اند (آن هم در سند رسمی)! اگر این گونه است و قرار بود باغ حوزه به موسسه خود حوزه منتقل شود، اساساً چرا عقد بیع منعقد کرده و مبلغ نوشته اند؟ آیا این مبلغ و اعتراف فروشنده به دریافت نقدی تمام ثمن معامله، برای محکم کاری های بعدی نبوده است؟! مخصوصا این که تا ریال آخرش را هم نوشته اند!

۴ - حالا که گفته اند باغ را بر می گردانند، حوزه علمیه باید ۶.۶ میلیارد تومان را به خریداران عودت دهد؟!

سندی که به همه ابهامات پایان می دهد

قصه باغ ۱۰۰۰ میلیاردی ازگل را همه می دانند. سندی که منتشر شده، به همه ابهامات پایان می دهد و راست و دروغ ماجرا را آشکار می سازد.

مختصر و مفید می گوییم:

۱ - آقای کاظم رجبی صدیقی، تولیت حوزه علمیه امام خمینی به خبرگزاری فارس گفته است:

" متأسفانه بر اساس اعتمادی که به آقای جواد عزیزی داشتیم، تمامی امور را به ایشان و معتمدان خود واگذار کردیم ولی این فرد بدون اطلاع بنده و دیگران از جمله حاج‌آقای محسنی رئیس حوزه علمیه امام خمینی ره، شرکتی تأسیس کرد که ۱۰۰ درصد برخلاف اهداف و پیشنهادهایی بود که از ایشان خواسته شده بود و عملاً در این راستا، امضاهای بنده و دیگران ازجمله حاج‌آقای محسنی جعل‌ شده است."

۲ - حوزه علمیه امام خمینی در بیانیه اول خود نوشته است که بعد از احراز اشکالات در تاریخ ۴ آذر ۱۴۰۲ جلسه مجمع عمومی تشکیل شده و اشخاصی که موسسه پیروان اندیشه های قائم به نام شان بوده، از آن خارج شده اند.

پس تا بدین جای کار، این گونه بوده که فردی به نام جواد عزیزی که معتمد آقای صدیقی، پسران و مدیر مدرسه بوده، سوء استفاده کرده و موسسه پیروان اندیشه های قائم را به نام همه آنها و نیز خودش ثبت کرده و سپس آقای صدیقی و بقیه متوجه شده اند و در تاریخ ۴ آذر ۱۴۰۲ این افراد از موسسه بیرون رفته اند و به قول خبرگزاری فارس "در جوابیه حوزه علمیه، به تاریخ ایجاد مجمع عمومی برای اصلاح اهداف و سهم اختصاص داده‌شده به افراد اشاره‌شده و مشخص می‌شود که تولیت و حوزه علمیه بدون هیچ تأخیر و توجیهی، در آذرماه ۱۴۰۲ به دنبال اصلاح خطای معتمدین حاج‌آقای صدیقی بوده است."

تاریخ ۴ آذر ۱۴۰۲ را به خاطر بسپارید که مهم است.

۳ - اما آقای صدیقی در چه تاریخی با پسرش محمد مهدی و جواد عزیزی به دفترخانه شماره ۱۴۶۷ تهران - واقع در جماران - رفته، سند انتقال باغ را امضا کرده و اثر انگشت شان را ثبت سیستمی کرده اند؟ طبق سندی که در سایت یاشار سلطانی منتشر شده، در تاریخ ۱۹ آذر ۱۴۰۲.

سوال اینجاست که اگر آقای صدیقی مدعی است که در جریان سوء استفاده جواد عزیزی و جعل امضای خودش و بقیه شرکا قرار گرفته و در تاریخ ۴ آذر هم برای این کارمجمع عمومی هم تشکیل داده اند، چرا درست ۱۵ روز از تاریخ ادعایی، پا شده و با همان کسی که به ادعای خودش سوء استفاده و جعل کرده، به محضر رفته و با او و پسرش به عنوان مدیران موسسه پیروان اندیشه های قائم، معامله کرده و باغ را به موسسه منتقل کرده است؟

یعنی همان کسی که مدعی بودند خلاف کرده، نه تنها از موسسه بیرون نرفته، بلکه همراه پسر آقای صدیقی، از زمره مدیران دارای حق امضا بوده است.

راستی علیه جاعل شکایت می کنند یا با او می روند محضر و باغ به اسم او می کنند؟ اگر کسی امضای شما را جعل کند و بخواهد باغ مدرسه تحت تولیت تان را بالا بکشد و شما متوجه شوید، علیه او شکایت می کنید یا در حداکثر در می گذرید و از او حذر می کنید یا با او می روید به محضر و در حالی که می دانید ۲۴ درصد موسسه به اسم اوست، سند انتقال باغ مدرسه تحت تولیت خود را به آن موسسه منتقل می کنید؟

اگر کسی واقعاً دنبال واقعیت باشد و نه در پی تخریب یا ماستمالی، همین سند و استدلال برایش کفایت می کند.

دیگر خبرها

  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • قرارداد برمر با یوونتوس بند فسخ دارد؛ منچستریونایتد پیگیر شرایط
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • ستاره برزیلی تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز و اهدای پیراهن امضا شده خود به نیمار / فیلم
  • گری اونیل، گزینه‌ای جدید برای نیمکت منچستریونایتد
  • تتلو، معین، رونالدو، علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • تتلو، معین، رونالدو ،علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • پیروزی 3-0 منچسترسیتی در خانه منچستریونایتد (25 مارس 2014) / فیلم
  • شرکت گاز اصفهان با دانشگاه فرهنگیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد
  • جزئیات زمین‌خواری در حوزه علمیه ازگل؛ باغ ۱۰۰۰ میلیاردی را ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروختند؟ | امضا جعلی است، اثر انگشت چی؟ | تصاویر اسناد جدیدی که رو شد