Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پروانه رضایی بختیاری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور همتی، رییس کل بانک مرکزی و انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد طی سخنانی با اشاره به پرداخت ۳۴۳ میلیارد تومان اعتبارات ابلاغی روستایی و عشایری اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته از این میزان ۳۱۸ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده که ۱۷۰ میلیارد تومان یعنی معادل ۷۷ درصد اعتبارات توسط بانک‌ها پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین عنوان کرد: در اعتبارات طرح فراگیر ۳۱۹ طرح با ۹۶۹ میلیارد تومان اعتبار به بانک‌ها ارسال شده که تاکنون ۳۶ طرح با ۵۳ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت صورت گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران همچنین با اشاره به پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی گفت: از ۴۸ میلیارد تومان اعتبارات مشاغل خانگی ۴۴/۵ میلیارد تومان پرداخت شده است که به دلیل تسهیل در اجرا و ارزان بودن این نوع اشتغال برای ۵ هزار و ۳۰۰ نفر ایجاد اشتغال صورت گرفته است اما در سال ۹۸، تنها ۸/۶ میلیارد تخصیص اعتبار صورت گرفته در حالی ظرفیت‌های بسیاری در این حوزه وجود دارد.

رضایی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان تهران بیان داشت: نرخ بیکاری از ۱۲.۳ به ۱۰.۸ رسیده که تلاش‌ها برای حفظ اشتغال موجود و تثبیت اشتغال موجود را نشان می‌دهد.

کد خبر 4746941

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استانداری تهران پروانه رضایی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شیراز رادیو اربعین شهرکرد استانداری سمنان نیروی انتظامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: در ایام ماه رمضان تاکنون ۲۲ هزار بسته معیشتی با ارزش ۹ میلیارد تومان با کمک خیرین، مشارکت مردمی و کمیته امداد میان خانواده های مددجوی کمیته امداد توزیع شد.

معافی افزود: در سال گذشته در جشنی ۱۰۰ هزار سرپرست خانواده کمیته امداد در کشور با حضور رئیس جمهور با کمک کمیته امداد و دریافت وام ۱۵۰ میلیون تومانی اشتغال و آموزش‌های مهارتی به خودکفایی رسیدند که سهم مازندران ۴ هزار سرپرست خانواده بوده که اکنون به توانمندی اقتصادی رسیدند و دیگر مددجو نیستند.

او از توانمندسازی و استقلال اقتصادی ۲۳ هزار سرپرست خانواده در طرح آموزش، مهارت، کارآفرینی و استفاده از تسهیلات اشتغال در آینده نزدیک خبر داد و گفت: جذب هزار و یکصد میلیارد تومانی تسهیلات اشتغال توسط این اداره کل که بیش از ۷۰ درصد این تسهیلات به جوانان جویای کارغیر مددجو این نهاد اختصاص داده شد و متقاضیان جوان جویای کار دهک ۱ تا ۵ می‌توانند با مراجعه به سایت (حیات) ثبت نام و از تسهیلات بهره‌مند شوند.

حجت السلام حیدری مدیر کل اوقاف مازندران نیز در این آیین از اجرای طرح "قرار یار یازدهم" خبر داد و گفت: در هر ماه این سبد معیشتی میان خانواده های کم برخوردار توزیع می‌شود.

وی افزود: از اسفند سال گذشته تا کنون حدود ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵/۱ میلیون تومان میان خانواده‌های کم بر خوردار توزیع شد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در کردستان
  • مطالبه اعتبارات ملی برای خوزستان/ اشتغال، اولویت اول جوانان
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد
  • مشاغل خانگی و صنایع دستی زمینه‌ساز توسعه اقتصادی است
  • ایجاد اشتغال برای ۱۳۰۰ نفر در کارگاه‌های سنگ‌شکن مجتمع سنگ آهن سنگان
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید 
  • مسئولان استان ایلام برای تحقق شعار سال تلاش کنند