Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دوره ریاست مجید کیهانی در فدراسیون دوومیدانی مدتی است که به پایان رسیده است و گفته می شود وزارت ورزش و جوانان سرپرست این فدراسیون را انتخاب کرده و تا فردا (سه شنبه) به طور رسمی معرفی می کند. 

صیامی دبیر فدراسیون دوومیدانی درباره این مطلب در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: من شنیدم  فرهاد نیکو خصال به عنوان سرپرست جدید دوومیدانی انتخاب شده است اما هنوز این موضوع را وزارت ورزش و جوانان به طور رسمی اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: خسروی: حکم حضورم در فدراسیون دوومیدانی صادر نشده است

فرهاد نیکو خصال مدتی مدیریت مجموعه ورزشی ورزشگاه آزادی را برعهده داشت و اکنون  گفته می شود از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرپرست جدید دوومیدانی انتخاب شده است. 

انتهای پیام/ 

سرپرست جدید دوومیدانی مشخص شد 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون دوومیدانی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طی حکمی از سوی "علی جوادی" مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، حمید حسین پور به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب منصوب و از زحمات "جلائیان" در زمان تصدی تقدیر شد .

مراسم معارفه حسین پور و تودیع جلائیان با حضور روح الله طوسی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان و سادات حسینی رئیس حراست اداره کل و همکاران حوزه شمال غرب انجام شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896285

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش
  • سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته