Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@17:14:28 GMT

اولین اظهارات و عکس از روح الله زم بعد از دستگیری

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۲۹۸۲

اولین اظهارات و عکس از روح الله زم بعد از دستگیری

‍‍‍‍‍‍

عصر ایران - روح الله زم در نخستین اظهاراتش که از تلویزیون ایران پخش شد، از اعتمادی که به دولت فرانسه داشت، ابراز پشمانی کرد.

چند جمله کوتاه که از وی پخش شد:

-از آنچه در سال های اخیر رخ داده پشیمانم.

-از اعتمادبه دولت ها بخصوص فرانسه پشیمانم. فرانسه ابتدا از من حفاظت کرد ولی دستگیر شدم که فکرش را نمی کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- باید یک عذرخواهی از مجموعه نظام داشته باشم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: زم سپاه آمدنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوندای برقی از کانادا سر درآورد

به گزارش قدس آنلاین، یک منبع دولتی کانادایی درباره این پروژه چند میلیارد دلاری به خبرگزاری فرانسه گفت غول خودروسازی ژاپنی هوندا، کارخانه خودروهای الکتریکی را در شرق کانادا افتتاح خواهد کرد.

این منبع اعلام کرد دولت فدرال و همچنین استان انتاریو کانادا که کارخانه در آن ساخته خواهد شد، هر دو مشوق‌های مالی برای این معامله ارائه خواهند کرد. کانادا در سال‌های اخیر خود را به عنوان مقصدی جذاب برای سرمایه‌گذاری خودروهای برقی، تبلیغ مشوق‌های مالیاتی، دسترسی به انرژی‌های تجدیدپذیر و ذخایر معدنی کمیاب خود قرار داده است.

این کارخانه هوندا باتری‌های برقی نیز تولید خواهد کرد و به کارخانه‌های فعلی باتری فولکس‌واگن و استلانتیس می‌پیوندد.

در ژانویه، زمانی که خبر این قرارداد برای اولین‌بار در مطبوعات ژاپن منتشر شد، روزنامه نیکی ارزش آن را ۱۴ میلیارد دلار کانادا تخمین زد که اخیراً توسط مقامات کانادایی تأیید شده است.

دولت جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا یک اعتبار مالیاتی جدید برای کسب‌وکار معرفی کرد که به شرکت‌ها ۱۰ درصد تخفیف در هزینه‌های ساخت‌وساز ساختمان‌های جدید مورد استفاده در بخش‌های کلیدی زنجیره تامین خودروهای برقی اعطا کرد.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، هوندا امیدوار است تا سال ۲۰۴۰ فقط خودروهای بدون آلایندگی را بفروشد و هدفش این است که تا سال ۲۰۵۰ در فعالیت‌های خود از نظر کربن خنثی شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رئیسی وارد قلب اقتصادی پاکستان شد
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • هوندای برقی از کانادا سر درآورد
  • شکایت حزب کنگره هند از مودی به دلیل اظهارات علیه مسلمانان
  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • چرا رئیسی مسئولیت کارهای خود و دولتش را قبول نمی کند؟
  • نتانیاهو برای آرام کردن جبهه لبنان دست به دامن مکرون شد
  • نتانیاهو دست به دامن فرانسه شد
  • نتانیاهو برای آتش‌بس با حزب‌الله دست به دامن فرانسه شد
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد