Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

ثریا شارقی در جلسه اقتصاد مقاومتی با تبیین اهمیت توجه به مشاغل خانگی افزود:  هر چند ۴۸ میلیارد تسهیلات اشتغالزایی مشاغل خانگی سال گذشته به‌سختی جذب شد اما این تسهیلات باعث ایجاد اشتغال مناسب شد.

به گزارش ایلنا وی تاکید کرد: کاهش میزان تسهیلات در بخش مشاغل خانگی در استان تهران در سال‌جاری نسبت به سال گذشته مناسب نیست، درخواست داریم ضمن توجه به نقش این بخش در ایجاد اشتغال نسبت به افزایش تسهیلات مشاغل خانگی اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شارقی ادامه داد: باید همه کمک کنیم تا بهبود وضعیت اشتغال و همچنین حفظ اشتغال موجود به شکل مطلوب محقق شود که امید است با همکاری و هم افزایی این هدف پیگیری شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بانک مرکزی استاندار تهران مشاغل خانگی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت ته لنجی برای بهبود معیشت مردم استفاده شود

احمد محمدی‌زاده در نشست تنظیم بازار اظهار داشت: بهبود وضعیت معیشتی مردم و ایجاد رفاه و آسایش مردم از اولویت‌های حوزه اقتصادی استان بوشهر است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های موجود برای کاهش قیمت‌ها و پایین آوردن نرخ تورم در استان در دستور کار قرار دارد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که مسئولان استان بوشهر در سال گذشته عملکرد خوبی را در حوزه پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها داشته‌اند و امسال نیز باید این روند تداوم داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از اختلاف و تقویت اتحاد و همدلی خاطرنشان کرد: استان بوشهر در زمینه وحدت و هم‌افزایی در سطح کشور نمونه است و باید با تقویت همدلی و وحدت برای کمک به رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

استاندار بوشهر با اشاره به رتبه برتر استان بوشهر در کاهش تورم اضافه کرد: نرخ تورم استان بوشهر در سال گذشته زیر ۴۰ درصد بوده و استان بوشهر از استان‌های برتر در این زمینه است.

وی خاطرنشان کرد: امسال باید در عرصه تأمین و توزیع کالا با تلاش همه جانبه تلاش شود که توجه ویژه به کالای ته‌لنجی و تعاونی مرزنشینان برای بهبود معیشت مردم یک ضرورت است.

استاندار بوشهر با تأکید بر توسعه انبار‌های لجستیک ذخیره کالا‌های اساسی گفت: باید مساحت انبار ذخیره‌سازی کالا در استان بوشهر افزایش یابد.

وی عملکرد استان در عرصه اشتغال را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بر اساس اعلام مرکز آمار ایران نرخ بیکاری استان بوشهر در زمستان گذشته به ۶.۱ درصد کاهش یافت و رتبه دوم کشوری کسب کرده است.

استاندار بوشهر به فرصت‌های اشتغال زایی در استان بوشهر پرداخت و تصریح کرد: امسال ظرفیت‌های مهم اشتغال‌زایی از جمله استخدام در ادارات و دستگاه‌های دولتی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، نیروگاه اتمی، آموزش و پرورش استان بوشهر فراهم شده است که با تحقق این ظرفیت‌ها نرخ بیکاری کاهش قابل توجهی خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • فعال شدن صنایع راکد در گرو همکاری بانک‌ها است
  • ظرفیت ته لنجی برای بهبود معیشت مردم استفاده شود
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز
  • مشاغل خانگی و صنایع دستی زمینه‌ساز توسعه اقتصادی است
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید 
  • بانک مرکزی امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه را ابلاغ کرد