Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم 32 ساله ایتالیایی آماده بازگشت به فوتبال است.

طرفداری- جوزپه روسی از تابستان 2018 تاکنون بدون تیم بوده است. او بیش از یک سال است که بازیکن آزاد محسوب می شود. روسی اخیرا تایید کرد برنامه ای برای خداحافظی از فوتبال ندارد و منتظر رسیدن پیشنهادات است.

اکنون با تایید باشگاه ویارئال، جوزپه روسی به تمرینات این تیم اضافه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسی مدتی با ویارئال تمرین خواهد کرد تا میزان آمادگی او مشخص شود. باشگاه ویارئال به امضای قرارداد احتمالی با این مهاجم ایتالیایی اشاره نکرده اما با تایید اکثر منابع اسپانیایی، ویارئال آماده است پس از بررسی وضعیت روسی، با این بازیکن قرارداد امضا کند. روسی بین سال های 2007 تا 2013 به مدت 6 فصل برای ویارئال به میدان می رفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس عجیب از محمد دانشگر

به گزارش "ورزش سه"، محمد دانشگر مدافع مصدوم سپاهان در تمرین این تیم حاضر شد و با دست آتل بسته تمرینات سبکی را پشت سرگذاشت تا آمادگی نسبی خود را حفظ کند.

این بازیکن که در بازی با صنعت نفت آبادان مصدوم شد و از زمین مسابقه دور شد هفته‌های پایانی لیگ برتر را از دست داد تا سپاهان یکی از مهره‌های مهم خود را در اختیار نداشته باشد.

دانشگر با توجه به اینکه آسیب‌دیدگی‌اش از ناحیه دست است و می‌تواند نرم دوی و تمرینات سبک را انجام دهد با کفش ورزشی در محل تمرین سپاهان شرکت می‌کند تا همچنان در کنار تیم باشد و از لحاظ روحی روانی و تا حدودی جسمانی دور از مسابقات قرار نگیرد.

سپاهان در هفته‌های گذشته ضعف قابل توجهی در کارهای دفاعی داشته و از دست دادن مهره اصلی خط دفاعی آسیب بیشتری به این تیم وارد کرد و باید دید مهره‌های جانشین می‌توانند جای خالی این بازیکن را در ترکیب پر کنند یا خیر!

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای دنیله ده روسی؛ سردار آزمون به تمرینات رم برگشت
  • رسمی؛ نبی کیتا از وردربرمن کنار گذاشته‌شد!
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت شدند
  • رسمی: لیست تیم ملی والیبال ایران با یک سورپرایز بزرگ
  • (تصویر) عکس عجیب از محمد دانشگر
  • عکس عجیب از محمد دانشگر
  • مهاجم دو ملیتی از گل گهر سیرجان جدا شد
  • نیمار به تمرینات الهلال اضافه می‌شود
  • مهاجم بوشهری بهترین بازیکن لیگ روسیه شد