Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@21:58:14 GMT

پلیس فتا: «برنامه رژیم غذایی» حسابتان را خالی نکند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۳۳۰۸

پلیس فتا: «برنامه رژیم غذایی» حسابتان را خالی نکند

پلیس فتا: «برنامه رژیم غذایی» حسابتان را خالی نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت غذایی فرابخشی است/ تدوین ۵ برنامه جهش تولید در کشاورزی

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر زند شامگاه چهارشنبه در همایش سند ملی دانش بنیان امنیت غذایی، پیاده سازی، راهکارها و چالش‌ها توضیحاتی از روند تدوین این سند ملی مطرح کرد و گفت: امنیت غذایی موضوعی فرابخشی است که نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی دخیل این امر در کشور است.

وی در ادامه تصریح کرد: مشکلات پیش روی تأمین امنیت غذایی کشور باید بررسی شود که در این مسیر موضوعاتی همچون نداشتن تئوریسین و نپرداختن به تئوری‌ها، تدوین شاخص‌های امنیت غذایی کشور بر پایه شاخص‌های بین المللی، برقراری ارتباط بین همه اندیشکده ها و پژوهشکده‌های فعال در زمینه امنیت غذایی و ارائه مدل سالم سازی مواد غذایی قابلیت بررسی و اقدام را دارد.

بابک مؤمنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با تقدیر از همراهی و دغدغه مندی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در محور قرار دادن سیاست‌ها و برنامه‌های بخش کشاورزی در استان و همچنین بیان نقش اساسی دانشگاه در تربیت نیروهای انسانی نخبه برای بخش کشاورزی، اظهار داشت: در استان مازندران توسعه همه زیربخش ها عملاً مرتبط با توسعه بخش کشاورزی است و جایگاه نخست کشاورزی مازندران از لحاظ ارزش افزوده محصولات کشاورزی تولیدی بیانگر جایگاه ویژه این بخش در اقتصاد استان و کشور است.

تهیه ۵ برنامه جهش تولید

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شعار امسال مقام معظم رهبری که بر روی جهش تولید تأکید دارد و مشارکت مردم را به عنوان یک قید بسیار مهم برای این جهش معرفی کرده است، به عنوان مسیر و چراغ راه راه این سازمان تعریف شده و ۵ برنامه با موضوعات جهش تولید گوشت قرمز، شناسنامه دار کردن واحدهای تولیدی، تولید محصول سالم با محوریت برنج، توسعه کشت محصولات کم آب بر و گلخانه‌ای و تقویت اقتصاد دریاپایه به عنوان اهداف اصلی سازمان جهاد کشاورزی در سال جاری تعیین شده است.

فرج الله فتح الله پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران، نقش بخش کشاورزی استان در اقتصاد کشور را قابل توجه دانست و افزود: در جلسات کارگروه برنامه ریزی و توسعه استان چهار موضوع زراعت و باغبانی، صنایع تبدیلی و غذایی، حمل و نقل و لجستیک، آب و انرژی برای توسعه اقتصاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفته و با نگاه برنامه ریزی مسأله محور، مسائل و مشکلاتی از جمله پایین بودن کیفیت و سلامت غذایی و استاندارد تولید محصولات کشاورزی، عدم ثبات بازار محصولات کشاورزی، پایین بودن توان بازاریابی و رقابت واحدهای کوچک صنایع تبدیلی و غذایی، ناترازی آب و انرژی و ضعف در لجستیک و حمل و نقل را به عنوان مسائل اصلی حول محور رشد اقتصادی مطرح کرد.

کد خبر 6088170

دیگر خبرها

  • امنیت غذایی فرابخشی است/ تدوین ۵ برنامه جهش تولید در کشاورزی
  • مواد غذایی ضد التهاب
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • امیرعبداللهیان: اروپا از توصیه واشنگتن پیروی نکند
  • نیاز ۲ میلیارد دلاری برای کمک‌های غذایی به افغانستان
  • جایگزین‌های متنوع به جای تخم‌مرغ در غذا‌ها
  • عصبانیت صهیونیست‌ها از هوا خوری یحیی سنوار
  • برنامه هسته‌ای ایران موضوع نشست امروز نیست | به اسراییل پافشاری می‌کنیم به رفح حمله نکند
  • یحیی السنوار برای لذت بردن از آفتاب بیرون می‌رود و خیابان‌های ما خالی است
  • بورل: برنامه هسته‌ای ایران موضوع نشست امروز نیست/ به اسراییل پافشاری می‌کنیم به رفح حمله نکند