Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا شاهرودی، مربی تیم ملی فوتبال امید ایران درباره پیروزی در دیدار دوستانه مقابل استرالیا بیان کرد: بازی امروز خوب بود و همانطور که می‌دانید استرالیا از تیم‌های خوب محسوب می‌شود که در این مسابقات حاضر است. خدا را شکر که تفکرات تاکتیکی ما در زمین اجرا شد و توانستیم برنده شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتبال امید راهی تهران شد

او ادامه داد: زمان همه چیز را ثابت می‌کند. ما خیلی تلاش بیشتری باید انجام بدهیم و نباید غرور ما را بگیرد. ما امروز مقابل استرالیا برنده شدیم، اما نباید همه چیز را تمام شده دانست. ما باید توان بدنی بازیکنان را به آنجایی برسانیم که هر بازیکن حداقل ۱۱ کیلومتر بدود. خود من به بازی امروز خوش‌بین بودم و حق خودمان را گرفتیم. جا دارد از تک‌تک بازیکنان که چه ذخیره بودند و چه بازی کردند تلاش کردند تشکر کنم تا امروز ۲ بر یک تیم استرالیا شکست دهیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر با برد 2-1 مقابل میلان در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل قهرمانی‌اش را مسجل کرد و سیمونه اینزاگی اکنون خوشحال‌ترین مربی جهان است.

مربی سابق لاتزیو با هدایت اینتر به قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا رسیده بود و همچنین راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا هم شده بود اما در دوران حرفه‌ای‌اش هرگز قهرمانی سری A را تجربه نکرده بود.

اینزاگی در نشست خبری این بازی تاریخی گفت:"اسکودتو؛ امشب شب زیبایی است که باید با همه آن را سهیم شد، باشگاه، مدیران، رئیسی که متأسفانه در کنار ما نیست اما بسیار خوشحال است و من آن را احساس کردم. به خانواده ام، همسرم، پدر و مادرم فکر می‌کنم که در این سه سال نقش مهمی داشتند، من از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

چه چیزی شما را بیشتر خوشحال می‌کند؟

این طرفداران، شور و شوق هواداران من را خوشحال می‌کند. من 3 سال را با 6 جام و یک فینال لیگ قهرمانان می‌بینم: تصور کردن آن به این شکل دشوار بود. از بازیکنان تشکر می‌کنم. دوست دارم به قهرمانی در میلان افتخار کنم. بازی کردن از نظر روانی برای آن‌ها آسان نبود و تا آخر تمام تلاششان را انجام دادند، میلان حریف بسیار معتبری در این سه سال بوده و در سال های آینده نیز همینطور خواهد بود.

قطعا روز سختی داشتید، اینطور نیست؟

می‌خواستیم امشب قهرمان شویم. فکر می‌کردم کسی امروز صبح درباره تمرین زیر باران چیزی بگوید، اما هیچ‌کس چنین چیزی نگفت. امروز صبح روی جزئیاتی که بسیار مهم بودند، مانند جای‌گیری‌ها کار کردیم.

چگونه در تاریخ اینتر جای می‌گیرید؟

در روزهای اخیر درباره قهرمانی در میلان به من می‌گفتند... قهرمانی و سوپرجام، امسال خیلی خوب پیش رفت. این کاری است که از خیلی قبل شروع می‌شود، از اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید. ما سه سال فوق العاده را پشت سر گذاشتیم.

دیگر خبرها

  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی اجرا می‌شود
  • مهدی تارتار: هیچ حمایتی نمی‌شویم و حتی زمین تمرین هم نداریم!
  • صحنه هایی که بهره هوشی بازیکنان در زمین فوتبال به کمترین حد خود می رسد! / فیلم