Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرحسین کولیوند رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی تعداد ۱۵ هزار و ۷۶۸ نفر به نیرو‌های اورژانس مستقر در قرارگاه چزابه و شلمچه مراجعه کرده‌اند و ۱۰ هزار و ۱۷۱ نفر به مراکز پیش بیمارستانی و ۵ هزار و ۵۹۷ نفر به مراکز درمانی ثابت و سیار مراجعه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین ادامه داد: در حال حاضر ۱۰۴ هزار و ۳۶۴ نفر به اورژانس پایانه‌های مرزی مراجعه کرده‌اند.
او تاکید کرد: تا به این لحظه ۱۱۲ مصدوم و بیمار به وسیله اورژانس هوایی منتقل شده‌اند که از این تعداد ۴۷ نفر مربوط به حوادث غیرترافیکی هستند و ۶۵ مصدوم به دلیل سوانح ترافیکی و تصادفات به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور منتقل شده‌اند.
کولیوند در خصوص تعداد مأموریت بهداشت محیط کار در کشور عراق گفت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی ۳۱ هزار و ۲۴۵ گندزدایی آب، ۶۵۰ نظارت بر توزیع، ۸۰۶ آزمایش کلر سنجی انجام گرفته است و ۵ هزار و ۲۷۳ خادم موکب نیز آموزش لازم را در زمینه مسائل بهداشت محیط کار در کشور عراق دیده‌اند. بیشتر بخوانید: اقدامات اورژانس کشور برای مراسم پیاده روی اربعینرئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین بیان کرد: برای اربعین امسال ۴ آمبولانس هوایی، ۵ خودرو ارتباطات، ۱۱۰۰ آمبولانس، ۹۷ مرکز درمانی، ۴ تعمیرگاه سیار، ۱۵ بالگرد، ۴۴ اتوبوس آمبولانس، ۹ بیمارستان صحرایی در نظر گرفته شده است و ۱۷ هزار کارت اورژانس، ۵۶ درمانگاه سیار، ۳۶ هزار و ۷۶۹ کادر درمانی، ۱۲ هزار و ۹۶۶ تخت بیمارستان، ۹ مقر تاکتیکی و ۴۸۵ کادر بهداشت محیط برای مراسم اربعین امسال در نظر گرفته شده است.   انتهای پیام/ آخرین جزئیات امکانات در نظر گرفته شده اورژانس برای مراسم اربعین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۳۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور نی ریز جاده قطرویه، اول گردنه چاه سبز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: در این حادثه ۲ نفر بر اثر شدت جراحات قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست داده بودند و ۴ نفر هم مصدوم شدند.

مرادیان تصریح کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان شهدای سلامت نی ریز انتقال داده شدند.

او اضافه کرد: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان