Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- «روح‌الله زم» موسس و گرداننده شبکه ضدانقلاب «آمدنیوز» که خبر دستگیری او از سوی سازمان اطلاعات سپاه امروز منتشر شد، در نخستین اعترافات خود تاکید کرد که اعتماد به دولت‌های مخالف جمهوری اسلامی، اقدامی نادرست است.

 متن بخش‌هایی از اعترافات زم که در یکی از بخش‌های خبری سیما پخش شد، به شرح زیر است: 

«من روح الله زم موسس رسانه آمد نیوز هستم و از اتفاقاتی که طی سه چهار سال اخیر افتاده، پشیمانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بحث رسانه‌ها هم مصاحبه داشتم که پشیمانم و در بحث اعتماد به دولت‌ها مشخصا اعتماد به دولت فرانسه کار اشتباهی بود؛ آنان در یک مقطعی قبول کردند که از من محافظت کنند و گفتند برای حفظ جان تو و خانواده‌ات است.
 
فکر نمی کردم بازداشت شوم؛ مجموعا اعتماد به دولت‌ها اعتماد صحیحی نیست، مخصوصاً دولت‌هایی مثل آمریکا، اسرائیل و عربستان و ترکیه که نشان می‌دهند با جمهوری اسلامی رابطه خوبی ندارند.

طبیعتا من بابت اتفاقاتی که افتاده یک عذرخواهی باید از مجموعه نظام انجام دهم و امیدوارم روند قضایی به سمتی برود که بشود این اتفاقاتی که در این سه چهار سال اخیر افتاد جبران شود.»

به گزارش ایسنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر دوشنبه در بیانیه ای گرفتار شدن «روح الله زم» سرشبکه سایت معاند و ضدانقلاب «آمدنیوز» در یک عملیات اطلاعاتی هوشمندانه توسط سازمان اطلاعات سپاه را اعلام کرد.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سپاه پاسداران احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از «وعده صادق» سفیر سوییس برای نخستین بار به سپاه احضار شد

تابناک _ دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی به تشریح جزییاتی از عملیات «وعده صادق» پرداخت.

ظهر سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ نشست تحلیل و بررسی عملیات «وعده صادق» در سالن جلسات دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست که سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران و همچنین روسا، دبیران و اعضای کارگروه های تخصصی اتاق وضعیت فلسطین و فعالان فلسطینی حضور داشتند، جزییاتی از عملیات «وعده صادق» تشریح شد.

سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی ظهر سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ نشست تحلیل و بررسی عملیات «وعده صادق» که در سالن جلسات دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به انتقال پیام جمهوری اسلامی ایران به آمریکا پس از پایان عملیات وعده صادق با بیان این‌که «این کار این دفعه با دیپلماسی نظامی انجام شد»، اظهار کرد: ساعت ۳ بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین وقتی که عملیات وعده صادق تقریباً به پایان رسیده بود سفیر سوییس را به عنوان حافظ منافع آمریکا برای اولین بار بجای وزارت خارجه، به سپاه احضار شد و به او هشدارهای لازم را دادند که اگر آمریکایی‌ها کوچکترین اقدامی انجام دهند، تمام منطقه را روی سرشان خراب می‌کنیم.

وی افزود: سفیر سوییس به سرعت پیام ایران را منتقل کرد و آمریکایی‌ها نیز سریع پیام را دریافت و اعلام کردند که ما کاری نداریم و اصلا دخالتی نمی‌کنیم.

تکمیل می‌شود

دیگر خبرها

  • بعد از «وعده صادق» سفیر سوییس برای نخستین بار به سپاه احضار شد
  • زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله حزب الله لبنان
  • اقدام سپاه علیه رژیم غاصب صهیونیستی غرورآفرین بود
  • اعترافات ایران اینترنشنال درباره دستاورد‌های گسترده حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • مسؤولان در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند
  • اعلام حمایت خانه مطبوعات و اصحاب رسانه همدان از عملیات وعده صادق
  • لزوم معماری داده‌ای همگام با هوشمندسازی دولت
  • هلاکت شجره خبیثه صهیونیست با حماسه ماندگار سپاه سرعت گرفت
  • وعده صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محقق شد
  • عملیات سپاه پاسداران دل مردم را خوشحال کرد