Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و‌المسلمین منتظری در پیامی موفقیت سپاه پاسداران در دستگیری یکی از عناصر خود فروخته و اجیرشده استکبار جهانی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همزمان با حضور رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا در جمع پاسداران انقلاب اسلامی و تبیین مفاد آیه شریفه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ وَآخَرِینَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ یَعْلَمُهُمْ ۚ وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ شَیْءٍ فِی سَبِیلِ اللَّهِ یُوَفَّ إِلَیْکُمْ وَأَنْتُمْ لَا تُظْلَمُونَ» که به لباس مقدس و نشان پاسداران زینت بخشیده است، جمعی از پاسداران گمنام انقلاب اسلامی در سازمان اطلاعات این نهاد مقدس، مصداقی از آیه شریفه را محقق ساخته و با توان قابل تقدیر و عملیات پیچیده و هوشمندانه اطلاعاتی خود، یکی از خودفروختگان و اجیر شده استکبار جهانی را که با پشتیبانی و مساعدت‌های مالی و در حفاظت کامل سازمان‌های جاسوسی دشمن به توطئه و تحریک، دروغ پردازی، شایعه افکنی و لجن پراکنی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام و شبانه روز در خدمت استکبار بود، به داخل کشور کشانده و دستگیر نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های ارزشمند برادران عزیزم در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران این موفقیت را به آنان تبریک گفته و ان شاالله در رسیدگی عادلانه قضایی به جرائم وی در چارچوب قوانین اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ

والسلام و علیکم
محمد جعفر منتظری

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد

به گزارش «تابناک» به نقل از دفاع پرس، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

دیگر خبرها

  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست