Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش دادستانی کل کشور، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همزمان با حضور رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا در جمع پاسداران انقلاب اسلامی و تبیین مفاد آیه شریفه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ وَآخَرِینَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ یَعْلَمُهُمْ ۚ وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ شَیْءٍ فِی سَبِیلِ اللَّهِ یُوَفَّ إِلَیْکُمْ وَأَنْتُمْ لَا تُظْلَمُونَ» که به لباس مقدس و نشان پاسداران زینت بخشیده است، جمعی از پاسداران گمنام انقلاب اسلامی در سازمان اطلاعات این نهاد مقدس، مصداقی از آیه شریفه را محقق ساخته و با توان قابل تقدیر و عملیات پیچیده و هوشمندانه اطلاعاتی خود، یکی از خودفروختگان و اجیر شده استکبار جهانی را که با پشتیبانی و مساعدت‌های مالی و در حفاظت کامل سازمان‌های جاسوسی دشمن به توطئه و تحریک، دروغ پردازی، شایعه افکنی و لجن پراکنی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام و شبانه روز در خدمت استکبار بود، به داخل کشور کشانده و دستگیر نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های ارزشمند برادران عزیزم در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران این موفقیت را به آنان تبریک گفته و ان شاالله در رسیدگی عادلانه قضایی به جرائم وی در چارچوب قوانین اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دادستان کل کشور حجت الاسلام منتظری روح الله زم سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است

معاون سپاه استان کرمان، گفت: وعده صادق آخرین حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی و محور مقاومت است که همه کارشناسان نظامی دنیا را حیرت زده کرد. - اخبار استانها -

سرهنگ احمد مرادی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ این نهاد مقدس یادگار امام خمینی (ره) و برگرفته از آیه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٖ وَمِن رِّبَاطِ ٱلۡخَيۡلِ تُرۡهِبُونَ بِهِۦ عَدُوَّ ٱللَّهِ وَعَدُوَّكُمۡ» آیه 60 سوره انفال است.

وی با بیان اینکه تاسیس این نهاد مقدس حاصل دوراندیشی و نگاه ژرف امام راحل در آغاز انقلاب اسلامی است، گفت: امروز ما ثمره تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف را نه تنها در کشور که در گستره جهان اسلام مشاهده می‌کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به عملکرد سپاه پاسداران، بیان کرد: حضور سپاه در کنار نیروهای دلاور ارتش در حفظ مرزهای ایران اسلامی، حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از توان مردمی و نگهداشتن مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب و بهره‌گیری از نیروی عظیم بسیج مستضعفین از جمله مهمترین اقدامات سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون است.

وی با بیان اینکه خنثی‌سازی توطئه‌های پیدا و پنهان دشمن در فتنه‌های متعدد از دیگر اقدامات مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، ادامه داد: کشور ما هر چند سال یک بار به دلایل مختلف توطئه و فتنه‌ای را پشت سر گذاشته و دشمن همیشه در تلاش است که در برهه‌های مختلف با سوءاستفاده از فضای داخلی کشور فتنه‌ای را ایجاد و توطئه‌ای را راه‌اندازی کند.

مرادی‌زاده با اشاره به شکست همه توطئه‌های پیچیده علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون، گفت: سپاه پاسداران در خنثی‌سازی این توطئه‌ها نقش عظیمی داشته است و آخرین این توطئه‌های عظیم و پیچیده راه‌اندازی دانش با حمایت استکبار جهانی و آمریکا بود که خوشبختانه برچیده شد.

وی به تقویت محور مقاومت با تبعیت از راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا و تیزهوشی و ذکاوت سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اشاره کرد و افزود: امروز برکت تقویت جبهه مقاومت را در دنیا اسلام مشاهده می‌کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه پس از جنگ هشت ساله تحمیلی سپاه با توان بسیج و قرارگاه‌های سازندگی در حوزه مشارکت در توسعه و سازندگی کشور  و همراهی در توسعه علمی ورود کرده است، گفت: عملیات پیچیده و ترکیبی وعده صادق آخرین حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی و محور مقاومت است.

وی با بیان اینکه این عملیات همه کارشناسان نظامی دنیا را حیرت زده کرد، گفت: عملیات وعده صادق قدرت بازدارندگی و توان دفاعی کشور را به رخ جهانیان کشید و مایه رعب و وحشت دشمنان اسلام و سبب امیدآفرینی در دل‌های مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان شد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • سپاه ضامن امنیت و آرامش کشور است
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند ولایت فقیه است
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام فراجا به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران