Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@03:52:54 GMT

آمریکا برای هند ذخایر استراتژیک نفت می‌سازد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۳۸۲۰

به گزارش اکوفارس به نقل از رویترز، کنت جاستر، سفیر آمریکا در هند گفت آمریکا می‌خواهد یک همکاری همه‌جانبه با هند در بخش انرژی برقرار کند.

جاستر گفت واشنگتن قصد دارد برای ایجاد ذخایر استراتژیک نفتی، به هند کمک‌های فنی بدهد.

 واردات نفت هند از آمریکا در 2018 به‌شدت افزایش یافت.

 منابع برتر نفت خام هند به‌خاطر تحریم‌های آمریکا طی سال گذشته تغییرات بسیاری کرده است، در این بین، واردات نفت هند از آمریکا تقریباً دو برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واردات نفت هند از آمریکا از آوریل تا اوت سال میلادی جاری به 4.49 میلیون تن رسید یعنی 72 درصد افزایش نسبت به 2.6 میلیون تنی که در همین زمان در سال گذشته وارد کرده بود.

 آمریکا در حال حاضر ششمین تأمین‌کننده بزرگ نفت هند است. ایران دیگر بین 10 عرضه‌کننده برتر نفت به هند قرار ندارد. کشورهای دیگری مثل نیجریه و روسیه هم صادرات نفت به هند را افزایش داده‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت کالاهای اساسی وارداتی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تخلف است

مسعود امرالهی درباره شایعات مطرح شده در خصوص افزایش ۱۰ درصدی عوارض گمرکی و ارزش افزوده کالاهای اساسی افزود: با ورود دولت سیزدهم و تصمیم هیات وزیران مالیات بر عوارض گمرکی واردات و ارزش افزوده کالاهای اساسی امسال تغییری نکرده و همچنان یک درصد باقی می ماند.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اظهارداشت: با توجه به اینکه کالاهای اساسی همچنان با ارز ۲۸ هزارو ۵۰۰ تومانی تامین و وارد کشور می شود و عوارض گمرکی واردات و ارزش افزوده تغییری نکرده است هرگونه تغییر قیمتی در کالاهای اساسی از جمله شکر، قند، حبوبات و سایر کالاهای اساسی تخلف محسوب می شود.

وی تصریح کرد: به طور حتم با متخلفان و گران فروشان کالاهای اساسی در بازار برخورد قانونی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه درباره برنامه غرب برای ترور زلنسکی/سقوط بمب‌افکن استراتژیک ارتش روسیه
  • افزایش قیمت کالاهای اساسی وارداتی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تخلف است
  • افزایش واردات گوشت منجمد
  • واردات گوشت منجمد افزایش می‌یابد
  • ارز واردات ۱۷۰ هزار تن گوشت قرمز اختصاص یافت
  • پایان صبر استراتژیک ایران!
  • سقوط بیش از یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال
  • واردات ۸۰۰ میلیون دلاری قطعات موتورسیکلت با رشد ۴۰ درصدی
  • افزایش ۳۳ درصدی واردات قطعات و اجزای خودرو و موتور سیکلت