Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، ماموران گمرک فرودگاه امام (ره) موفق به کشف ۱۲۴ عدد بطری مشروبات الکلی از محتویات کالای همراه یک مسافر ورودی در فرودگاه امام خمینی پس از عبور از دستگاه ایکس‌ری شدند؛ این شخص قصد داشت این میزان مشروبات الکلی را به کشور وارد کند.

همچنین کارکنان حوزه ۳ امانات پستی گمرک فرودگاه امام (ره) ۴ کیلو و ۹۰۵ گرم مواد مخدر از نوع شیره تریاک کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مواد به طرز ماهرانه‌ای در داخل پایه‌های چرخ سفالگری جاسازی شده بود که ارزیاب مربوطه نسبت به آن مشکوک شده و با بررسی‌های بیشتر و برش زدن پایه‌های فلزی دستگاه، آن را کشف کرد.

کشف شمش طلای قاچاق

مامورین گمرک بازرگان در حین ارزیابی وسایل همراه یک مسافر خروجی موفق به کشف ۴ قطعه شمش طلا به وزن ١٣٢۵ گرم شدند.

این تعداد شمش طلا به صورت ماهرانه‌ای در کف چمدان همراه مسافر مخفی شده بود.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فرودگاه فرودگاه امام مشروبات الکلی گمرک مواد مخدر وزن مشروبات الکلی مواد مخدر فرودگاه امام خمینی طلای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرترددترین فرودگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟

ایتنا - فرودگاه هارتسفیلد-جکسون در آتلانتای آمریکا با تردد حدود ۵.۲ میلیون نفر مسافر در سال ۲۰۲۴ به عنوان پرترددترین فرودگاه جهان شناخته شد.
موسسه OAG Aviation، در آخرین گزارش عملیات ترافیک هوایی خود که فاصله زمانی ۱ تا ۳۰ آوریل را پوشش می‌دهد، اعلام کرد که فرودگاه هارتسفیلد-جکسون در آتلانتای آمریکا با تردد حدود ۵.۲ میلیون نفر مسافر در سال ۲۰۲۴ به عنوان پرترددترین فرودگاه جهان شناخته شد.

فرودگاه بین‌المللی دبی (DXB) با خدمت‌رسانی به ۴.۸ میلیون مسافر در آوریل سال ۲۰۲۴ رتبه دوم شلوغ‌ترین فرودگاه‌های جهان را از نظر تعداد مسافران بین‌المللی کسب کرد.

فرودگاه بین‌المللی توکیو در ژاپن با ۴.۵ میلیون نفر مسافر و فرودگاه هیترو لندن با ۴.۲ میلیون نفر مسافر در رتبه‌های سوم و چهارم این فهرست جای گرفته‌اند.

 
فرودگاه دالاس-فورت ورث در آمریکا با ۴.۱ میلیون نفر مسافر، فرودگاه بین‌المللی استانبول ترکیه با ۴ میلیون نفر مسافر، فرودگاه بین‌المللی بایون گوانگ‌ژو در چین با ۴ میلیون نفر مسافر و فرودگاه دنور آمریکا با ۳.۹ میلیون نفر مسافر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

فرودگاه بین‌المللی شیکاگوی آمریکا با ۳.۸ میلیون مسافر جایگاه نهم را به خود اختصاص داده است و جایگاه دهم با ۳.۷ میلیون مسافر به فرودگاه بین‌المللی پودنگ شانگهای چین تعلق گرفته است. 

 

دیگر خبرها

  • پرترددترین فرودگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • تشریفات گمرکی ۴۱ هزار مسافر در مازندران انجام شد
  • دستگیری ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی در ماکو
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی در این شهر
  • دستگیری ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی ؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند | دستگیری ۶ نفر از عوامل توزیع
  • ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی دستگیر شدند
  • ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی در ماکو دستگیر شدند