Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کمیته اطلاع رسانی قرارگاه مرزی ستاد راهنمای زائر اربعین کشور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بازدید از مرزهای شلمچه و چذابه، حضور در جلسه ستاد استانی هماهنگی راهنمای زائر اربعین حسینی خوزستان، دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان و حضور در بخش خبری صدا و سیمای مرکز خوزستان بخشی از این سفر استانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد خطیب تصریح کرد: ارسال پیامک‌های آموزشی ضروری به مواکب و زائران حسینی، برپایی ایستگاه راهنمای زائر در مواکب متقاضی، ارائه آموزش های لازم حضوری و مجازی قبل و حین سفر اربعین حسینی، ارائه خدمات مخابراتی رایگان برای زائران در ایستگاه‌ها، ارائه خدمات ترجمه به ۱۰ زبان زنده دنیا از رهگذرِ دانشجویان و طلاب خادم ستاد مقیم ایران، ارائه کارت مشخصات زائران به صورت گردن آویز و نیز ارائه نقشه جامع اربعین به صورت چاپی و فایل PDF بخشی از مجموع ٢٩ خدمت ارائه شده توسط ستاد مردمی راهنمای زائر اربعین حسینی(ع) کشور است که بخش عمده آن را حوزه فرماندهی مرزی عهده‌دار است.

کد خبر 4746997

منبع: مهر

کلیدواژه: مرز شلمچه چذابه زائران اربعین اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین رادیو اربعین شهرکرد استانداری سمنان نیروی انتظامی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیر پایانه مرزی خسروی با اشاره به اینکه زیر ساخت‌ها و امکانات مناسب در مرز خسروی از دلایل تمایل زائران برای تردد از این مرز برای زیارت عتبات عالیات در عراق است گفت: با رایزنی‌های انجام شده  با طرف عراقی، پایانه خسروی به صورت ۲۴ ساعته و  بدون معطلی و توقف پذیرای زائران است.  
پرهیخته  افزود: مرز رسمی خسروی در فاصله ۱۵ کیلومتری قصرشیرین، تا بغداد پایتخت عراق ۱۹۰، نجف ۳۸۰، کربلا ۳۰۰، کاظمین ۲۰۳ و تا سامرا ۳۲۶ کیلومتر فاصله دارد.  
این مرز  مسافت کوتاه تری در مقایسه با سایر مرز‌های کشور با عتبات عالیات دارد.  

 

دیگر خبرها

  • نیروی زمینی ارتش مشغول انسداد نوار مرزی ایران و افغانستان
  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد