Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان اسبق تیم‌ملی والیبال گفت: تیم کاملا بی‌انگیزه است و حتی بی‎تفاوتی بچه‌ها را نسبت به نتیجه به وضوح می‌توان در چهره آن‌ها دید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا نادی، کاپیتان اسبق تیم‌ملی والیبال، درباره ارزیابی خود از عملکرد تیم‌ملی ایران در مسابقات جام جهانی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: متاسفانه والیبال کشورمان در این مسابقات عملکرد خوبی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌ملی از روزهای نخست سال درگیر تورنمنت‌های زیادی بود که همین فشردگی بیش از حد مسابقات باعث شد تیم خسته شود و همین خستگی هم اجازه نداد بازی‌های خوب و نتایج خوبی را شاهد باشیم.

او ادامه داد: در این 11 بازی ما شاهد باخت‌های غیرمنتظره‌ای بودیم. باخت مقابل تیم‌هایی چون ژاپن، مصر و حتی ایتالیا واقعا دور از ذهن بود. تیم کاملا بی‌انگیزه است و حتی بی‎تفاوتی بچه‌ها را نسبت به نتیجه به وضوح می‌توان در چهره آن‌ها دید.

نادی با اشاره به کار سخت تیم‌ملی در رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 توضیح داد: قطعا برای حضور موفق در انتخابی المپیک تیم باید مدتی از این فضا دور باشد. تا دوباره چه از نظر روحی و چه از نظر جسمی بازسازی شود. چون در این بازیها کاملا دیدیم که برخی از بازیکنان نه تنها از نظر جسمی تحلیل رفتن بلکه انگار از والیبال هم اشباع شدند و این موضوع اصلا به نفع والیبال کشورمان آنهم در آستانه المپیک خوب نیست. با این شرایط قطعا کار دشواری در رقابت‌های پیش رو خواهیم داشت.

بایکن اسبق تیم ملی درباره احتمال تعطیلی لیگ در فصل جاری نیز گفت: اصلا چنین اتفاقی رخ نخواهد داد چراکه تیم‌ها در این مدت یارگیری کردند و تمرین می‌کنند. حتی برخی تیم‌ها هزینه زیادی را متحمل شدند و به بازیکنان پول دادند پس با این اوصاف نمی‌توان گفت لیگ تعطیل خواهد شد ولی همه این بی نظمی‌ها در کیفیت بازی‌ها تاثیر خواهد شد.

نادی در پایان در خصوص حضور در مسابقات سیزم بیان کرد: فردا شب برای حضور در مسابقات المپیک ارتش‌های جهان عازم چین خواهیم شد در این مدت تمرینات خوبی را سپری کردیم همچنین هدایت این تیم برعهده فرهاد نفرزاده است. سطح مسابقات طبیعتا بالاست چون برای همه کشورها اهمیت زیادی دارد کار دشواری خواهیم داشت و اگر بتوانیم در این دوره از مسابقات قهرمان شویم برای اولین بار در این رشته و در این مسابقات تاریخ سازی خواهیم کرد که امیدوارم بتوانیم به این مهم دست یابیم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی جام جهانی چین رقابت برنا تیم ملی والیبال خبرگزاری برنا المپیک 2020 علیرضا نادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادکار ایران مقتدرانه سهمیه المپیک گرفت

یونس امامی با برتری مقابل حریف قزاقستانی موفق به کسب سهمیه المپیک در وزن ۷۴ کیلوگرم شد و دوبنده تیم ملی در بازی‌های المپیک را از آن خود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، نفر سوم سال 2022 کشتی آزاد جهان که صبح امروز (31 فروردین) از سد حریف کره‌ای گذشته بود، در نیمه‌نهایی مسابقات گزینشی آسیایی مقابل نورکجا کایپانوف قزاقستانی قرار گرفت و با نمایشی خوب و بی‌نقص حریف را 11-صفر شکست داده و به سهمیه المپیک رسید.

پیش از این اعلام شده بود هر فردی در گزینشی آسیایی سهمیه المپیک بگیرد خودش نیز ملی‌پوش همان وزن در المپیک خواهد بود. بنابراین یونس امامی مسافر پاریس شد.

امامی در مسابقات جهانی 2023 بلگراد که اولین مرحله از گزینشی المپیک بود، نیز به عنوان نماینده وزن 74 کیلوگرم روی تشک رفت که با قبول شکست مقابل زائوربک سیداکوف روس و ختیگ تسابولوف کشتی‌گیر روسی‌الاصل صربستان، از دور رقابت‌ها حذف شد و نتوانست سهمیه المپیک بگیرد.

در مسابقات گزینشی المپیک مسابقه فینال برگزار نمی‌شود و برندگان دو رقابت نیمه نهایی جواز حضور در المپیک را دریافت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • آزادکار ایران مقتدرانه سهمیه المپیک گرفت
  • یونس امامی به المپیک رسید
  • آب‌های آرام انتخابی المپیک؛ آقامیرزایی برنز گرفت، پنجمی کانو دونفره ایران
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول جام ملت های فوتسال آسیا
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول/کویت، پیروز هم‌گروه‌های ایران
  • شگفتی جام ملتهای فوتسال: ژاپن به قرقیز باخت!
  • «مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!