Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@23:20:52 GMT

تمامی راه های اصلی و فرعی استان گیلان باز است

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۴۰۷۹

به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، محمد رودباری مدیرکل دفتر تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه ها با اعلام این مطلب افزود: در 9 محور روستایی استان گیلان به دلیل شدت بارندگی، مسیر رفت و آمد قطع شد که بلافاصله 270نفراز نیروهای راهداری و 140 دستگاه ماشین آلات سبک  سنگین راهداری از ادارات کل  9 شهرستان استان به این مناطق اعزام شدند و با تلاش شبانه روزی راهداران، در حال حاضر هشت محور مسدود بازگشایی شده و یک محور باقیمانده نیز تا ساعاتی دیگر باز شده و مورد تردد قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رودباری از تخریب یک دستگاه پل سه دهنه در شهرستان املش خبر داد و خاطر نشان کرد: با بالا آمدن آب رودخانه آسیب قابل توجهی به این پل وارد شده است که در حال حاضر با اعزام لوله های بتنی به محل ، سعی شده است برقراری ارتباط و عبور موقت انجام شود.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور رودبارجنوب به کهنوج در جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان صبح چهارشنبه اعلام کرد: محور رودبار جنوب به کهنوج در فرعی (آبسردوییه) با فروکش‌کردن آب و تلاش راهداران بازگشایی شد.

قابل ذکر است محور رودبار جنوب به کهنوج در فرعی آبسردوئیه روز سه شنبه به دلیل بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌های فصلی مسدود شده بود و خودروها از محور جایگزین و اصلی رودبار_ پل بهادر آباد_ کهنوج تردد می‌کردند.

کد خبر 6080632

دیگر خبرها

  • نیاز به ماشین‌آلات راهسازی برای بازگشایی راه‌های نیکشهر
  • بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور
  • ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند
  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • بازگشایی محور رودبارجنوب به کهنوج در جنوب کرمان
  • ۲۱ روستای چابهار در محاصره سیل و گرگروها