Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰، دوشنبه شب با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد که طی آن، پرتغال که مدافع عنوان قهرمانی است در دیدار خارج از خانه برابر اوکراین با حساب دو بر یک مغلوب شد.

پرتغال پیش از این صعود خود را قطعی کرده و اوکراین نیز با هدایت «آندره شوچنکو» توانست، همراه با پرتغال راهی یورو ۲۰۲۰ شود.

«کریستیانو رونالدو» تنها گل پرتغال را در این دیدار از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو توانست تعداد گل‌های خود در تمامی دوران حرفه‌ایش را به عدد ۷۰۰ رسانده و رکورد جدیدی را به‌ثبت برساند.

در دیگر دیدار مهم و از گروه هشتم، فرانسه که عنوان قهرمانی جهان را یدک می‌کشد در خانه خود برابر ترکیه به تساوی یک بر یک رضایت داد.

«اولیویه ژیرود» ابتدا برای فرانسه گلزنی کرد، اما «کان آیهان» در دقیقه ۸۲ کار را به تساوی کشاند.

با این تساوی، ترکیه و فرانسه به ترتیب با ۱۸ امتیاز و بر حسب بازی رو در رو، در رتبه‌های اول و دوم قرار گرفتند.

همچنین از گروه نخست، تیم ملی انگلیس در صوفیه کولاک به راه انداخت و بلغارستان را با حساب ۶ بر صفر درهم کوبید.

شاگردان «گرت ساوتگیت» با این پیروزی به امتیاز ۱۵ رسیده و صدرنشین باقی ماندند تا شکست در دیدار قبلی برابر جمهوری چک را فراموش کنند.

گروه یک/

بلغارستان صفر - انگلیس ۶

کوزوو ۲ - مونته‌نگرو صفر

گروه دو/

لیتوانی یک - صربستان ۲

اوکراین ۲ - پرتغال یک

گروه هشت/

فرانسه یک - ترکیه یک

ایسلند ۲ - آندورا صفر

مولداوی صفر - آلبانی ۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو پرتغال تیم ملی فرانسه یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی شدید ستاره بارسا: چرا تعویضم کردید!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان پاری سن ژرمن بود و با قبول شکست برابر این تیم از صعود به مرحله بعدی مسابقات باز ماند.

اخراج زودهنگام رونالد آرائوخو در دقیقه بیست و نهم باعث شد که ژاوی چاره‌ای جز این نداشته باشد که تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کند و سه دقیقه بعد یامال را از زمین بیرون کشید تا اینیگو مارتینز را به جای او به زمین بفرستد و بتواند جای خالی مدافعش را پر کند.

هرچند این تعویض هم چاره‌ساز نبود و بارسا در نهایت در این دیدار شکست خورد تا نتواند مجوز حضور در جمع ۴ تیم برتر این رقابت‌ها را به دست آورد اما به نظر می‌رسد که این شکست تبعات دیگری را هم برای آنها به همراه داشته باشد.

روزنامه اسپورت خبر داده است که یامال هنوز نتوانسته است با تعویض زودهنگامش در دیدار برابر پاری سن ژرمن کنار بیاید و به شدت از این موضوع ناراحت و ناراضی است و این اتفاق ممکن است روی عملکرد او در دیدارهای پیش رو هم تاثیر بگذارد. گفته می‌شود که این بازیکن انگیزه بسیار زیادی برای این دیدار داشت و تا پیش از تعویض هم عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته بود و شاید حضورش در میدان می‌توانست شرایط را برای بارسا تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • ناراحتی شدید ستاره بارسا: چرا تعویضم کردید!
  • درگیری هواداران با ستاره‌های میلان: خجالت بکشید!
  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت/ تیم شجاعی برنده نمی ماند
  • سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • شکست خانگی پاس همدان برابر تهران یاسا
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • دیدارهای دوستانه فوتسال، پیروزی اسپانیا و پرتغال و توقف روسیه
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!