Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@13:31:00 GMT

بررسی فنی پژو GT ۲۰۱۹ +مشخصات

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۴۱۵۹

بررسی فنی پژو GT ۲۰۱۹ +مشخصات

در خصوص طراحی ظاهری ۵۰۸ جدید باید گفت که پژو تلاش کرده است از طراحی خودروی مفهومی پژو "اگزلت" استفاده کند. چراغ‌های جلو و جلو پنجره این خودرو بسیار شبیه به اگزلت طراحی شده و در نمای عقب هم شاهد چراغ‌های زاویه دارهستیم که گرافیک داخل آن به تبعیت از زبان طراحی جدید محصولات پژو که پیش از این در پژو ۳۰۰۸ هم شاهد آن بوده ایم، شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بصورت کلی نمای پژو ۵۰۸ جدید ۲۰۱۸ کاملا مدرن، جذاب و اسپرت‌تر شده است. پژو ۵۰۹ GT ۲۰۱۹ رسما رونمایی شد بر خلاف نسل فعلی پژو ۵۰۸ جدید ۶۰ میلیمتر از ارتفاع آن کاسته شده و همچنین طول آن ۸۰ میلیمتر کمتر شده است، اما عرضه خودرو حدود ۲۰ میلیمترعریضتر گردیده است. اما باید گفت به لطف طراحی بدنه و نوع باز شدن درب صندوق، به میزان ۱۴ لیتر فضای آن بزرگتر شده است. همچنین فضای صندلی‌های ردیف عقب هم به همین سبب به ۱۵۳۷ لیتر رسیده است. پژو ۵۰۹ GT ۲۰۱۹ رسما رونمایی شد پژو ۵۰۸ جدید دارای موتور‌های جدید c PureTech و Blue HDi (با فناوری SCR) است که با دارا بودن استاندارد یورو ۶ خروجی CO۲ بسیار کمی دارد.

به همین ترتیب موتور ۱٫۶ L PureTech زیر برای خودرو در نظر گرفته شده است:

PureTech ۱۶۰۰ سی سی با خروجی ۱۸۰ اسب بخار و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک
PureTech ۱۶۰۰ سی سی با خروجی ۲۲۵ اسب بخار و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک

چهار موتور دیزلی ۱٫۵ L و ۲٫۰ L از نوع BlueHDi هم به ترتیب زیر در نظر گرفته شده است:

BlueHDi ۱۶۰۰ سی سی با خروجی ۱۳۰اسب بخار و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک
BlueHDi ۱۶۰۰ سی سی با خروجی ۱۶۰اسب بخار و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک
BlueHDi ۲۰۰۰ سی سی با خروجی ۱۸۰ اسب بخار و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک پژو ۵۰۹ GT ۲۰۱۹ رسما رونمایی شد با ورود به داخل خودرو، به دنیایی متفاوت پا گذاشته‌اید که در آن، اصالت و کیفیت حرف اول را می‌زند. چشمان افراد داخل خودرو ناخودآگاه به صفحه کنترل آن هدایت می‌شود که از پژو آی‌کاکپیت به عاریه گرفته شده است.

مشخصات ظاهری 

بخش‌های مختلف اتاقک آی‌کاکپیت عبارتند از:

-فرمان کوچک
-نمایشگر لمسی اچ‌دی ۱۰ اینچی
-نمایشگر بالاسری کیفیت بالای ۱۲٫۳ اینچی

نمایشگر بالاسری، انواع مختلفی از اطلاعات موردنیاز را برای هدایت خودرو در اختیار راننده می‌گذارد. نمایشگر وسط هم کنترل بخش‌های مختلف داخل خودرو مانند رادیو، تهویه، سیستم هدایت و تنظیمات خودرو، تلفن، اپلیکیشن‌های موبایل و بلندگوی مخصوص آی‌کاکپیت را به سرنشینان خودرو می‌دهد.

به‌این‌ترتیب، هر بار سوارشدن به این خودرو، به‌راحتی می‌تواند به تجربه‌ای دل‌پذیر تبدیل شود. پژو ۵۰۹ GT ۲۰۱۹ رسما رونمایی شد پژو ۵۰۸ بر روی پلت فرم EMP۲ ساخته می‌شود که بی شک امروزه یکی از بهترین‌ها است، بهبود عملکرد و کاهش وزن (به طور متوسط ​​۷۰ کیلو وزن کمتر نسبت به نسل قبلی)، بهبود بهره وری سوخت، ایمنی و عملکرد از مزیت‌های این پلت فرم است.

سایر ویژگی‌های خودرو:

صندلی‌های جلو برقی
سیستم ماساژور پنوماتیک صندلی‌های جلو
چهار خروجی USB
دو سوکت ۱۲ V
سیستم صوتی FOCAL
صندلی چرم Nappa و Alcantara
تریم چوب


کسب ۵ ستاره ایمنی از EuroNCAP
سیستم دید در شب، برای اولین بار
کنترل کروز انطباقی
دستیار خروج از خط
ترمز ایمنی فعال
هشدار علائم جاده
نوربالا خودکار
تشخیص محدودیت سرعت
شناسایی ترافیک پیشرفته
سیستم مانیتورینگ ۳۶۰
صفحه نمایش ۱۲ اینچ
Android Auto
Apple Carplay
MirrorLink
تشخیص صدا
شارژ گوشی هوشمند
سیستم ترافیک TomTom

* باشگاه خبرنگاران

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، عباس مجیدی نژاد با بیان اینکه حمل و نقل یکی از بزرگترین تراکنش‌های مالی را در کشور دارد، گفت: اگر خودرو‌های سنگین معاینه فنی نداشته باشند، نمی‌توانند به کارشان ادامه دهند و درواقع برای این خودرو‌ها بارنامه حمل کالا صادر نمی‌شود و حتی نمی‌توانند مسافر هم جابجا کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سایت نامکو و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در صدور کارت هوشمند مشکلی ندارند، افزود: صدور کارت هوشمند با صدور برگ معاینه فنی ارتباط مستقیمی دارد و قطع بودن سامانه سیمفا باعث شده است برگ معاینه فنی صادر نشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس انجمن صنفی مراکز معاینه فنی خودرو گفت: در بند سه آیین نامه مطرح شده است که مسئولیت سامانه سیمفا با وزارت کشور است و وزارت کشور و اتحادیه حمل و نقل همگانی که به اصطلاح پیمانکار این سیستم هستند، تاکنون پاسخگوی قطعی این سیستم نبودند.

مجیدی نژاد افزود: مراکز معاینه فنی سبک هم با مشکل کندی سیستم، قطعی سیستم و معضلات دیگر مواجه هستند، اما تاکنون اقدامی برای رفع این مشکل نشده است.

­

دیگر خبرها

  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • جزییات فروش دایون Y7 با اقساط ۴۸ ماهه
  • مغز پولدار‌ها دیرتر پیر می‌شود؟
  • مغز پولدار‌ها دیرتر پیر می‌شود
  • رقیب چینی تویوتا لندکروزر با قدرت ۶۷۰ اسب بخار معرفی شد + عکس
  • خودرو‌های داخلی واقعا چقدر ایمن هستند؟