Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه های جدایی طلب روز دوشنبه در سراسر ایالت کاتالونیا دست به تظاهرات و تجمعات اعتراضی زدند و را ه های منطقه را مسدود و بخشی از خطوط را ه آهن را تخریب کردند.

در شهر بارسلون،   هزاران نفر از جدایی طلبان که رئیس دولت ایالت کاتالونیا و جمعی از مقامات آنان را همراهی می کردند، در میدان "سنت جایومه" تجمع  و اعلام کردند که حکم دادگاه دیوان عالی‌ اسپانیا یک انتقام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرودگاه بارسلون یکی از مراکز اصلی اعتراضات بود و هزاران نفر با تجمع اعتراض آمیز فعالیت فرودگاه، تاکسی‌ ها و مترو را مختل کردند و در جریان آن بین پلیس و گروه های جدایی طلب درگیری رخ داده است.

بر اساس آخرین گزارش اورژانس و مراکز درمانی کاتالونیا، ۵۶ نفر در این درگیری ها مجروح شدند.

از سوی دیگر، گروه های جدایی طلب اعلام کردند که به اعتراضات در روزهای آینده ادامه خواهند داد.

منطقه خود مختار کاتالونیا با هفت میلیون و ۵۲۳ هزار نفر جمعیت در شمال شرق اسپانیا قرار دارد و مردم منطقه خواستار استقلال از دولت مرکزی هستند.

۲۰ درصد تولید ناخالص ملی‌ اسپانیا به ایالت کاتالونیا اختصاص دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ برابری پرواز‌ها از فرودگاه آیت الله آیت الهی لارستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیرکل فرودگاه لارستان گفت: تعداد پرواز‌های انجام شده از طریق فرودگاه لارستان در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ششم فروردین امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال دو برابر افزایش داشته است.
محسن رفیعی گفت: در نیمه اول تعطیلات نوروزی۵۲ سورتی پرواز از فرودگاه بین المللی لارستان انجام شده است که طی آن ۵۱۹۹نفر مسافر اعزام و پذیرش شده اند.
وی افزود: پرواز‌ها از فرودگاه لار به مقصد دبی و کویت، دوحه، شارجه و تهران انجام شده است.

دیگر خبرها

  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبت حد نصاب نشست و برخاست ۱۳ پرواز همزمان در فرودگاه کیش
  • افزایش ۲ برابری پرواز‌ها از فرودگاه آیت الله آیت الهی لارستان
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهار شنبه ۸ فروردین
  • جدایی ستاره فوتسال ایران از باشگاه اسپانیایی رسمی شد
  • بیانیه باشگاه اسپانیایی درباره جدایی لژیونر فوتسال ایران
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ فروردین
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه ۷ فروردین
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳