Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@01:35:30 GMT

تصویری ماهواره‌ای از طوفان در ژاپن

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۴۵۴۴

تصویری ماهواره‌ای از طوفان در ژاپن

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، بر اثر طوفان سهمگین هاگیبیس در ژاپن ۳۴ نفر کشته و مفقود و دست‌کم ۱۰۰ نفر مجروح شده‌اند. در ادامه تصویری ماهواره‌ای از این طوفان را مشاهده می‌کنید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال هاگیبیس ژاپن تصویر ماهواره ای طوفان پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان جدید ماهواره های « استارلینک » به مدار زمین رفتند

شرکت «اسپیس‌ایکس» روز چهارشنبه ۲۳ ماهواره «استارلینک» را به سوی مدار زمین پرتاب کرد.   به گزارش ایسنا، ماهواره‌های اینترنتی دوباره عازم مدار زمین شده‌اند.   به نقل از اسپیس، یک موشک «فالکون ۹«(Falcon 9) به همراه ۲۳ ماهواره اینترنتی «استارلینک»(Starlink) شرکت «اسپیس‌ایکس»(SpaceX) روز ۱۷ آوریل در ساعت ۵:۲۶ بعد از ظهر به وقت منطقه زمانی شرقی از «مرکز فضایی کندی» ناسا در فلوریدا بلند شد.   اولین مرحله فالکون ۹ حدود ۸.۵ دقیقه پس از پرتاب طبق برنامه به زمین بازگشت و به صورت عمودی روی سکوی شناور بدون سرنشین شرکت اسپیس‌ایکس در اقیانوس اطلس فرود آمد.     بسیاری از افراد نتوانستند آن نقطه عطف را در لحظه ببینند زیرا در یک اتفاق غیرمعمول برای اسپیس‌ایکس، پخش زنده این شرکت حدود سه دقیقه پس از پرتاب قطع شد.   براساس توضیحات ماموریت اسپیس‌ایکس، این دوازدهمین پرتاب و فرود برای این تقویت‌کننده ویژه بود.   مرحله بالایی فالکون ۹ به حمل کردن ۲۳ ماهواره استارلینک به مدار پایین زمین ادامه داد تا آنها را حدود ۶۵ دقیقه پس از بلند شدن در آنجا مستقر کند.   این پرتاب، سی و نهمین ماموریت مداری سال جاری میلادی را برای اسپیس‌ایکس رقم زد و بیست و ششمین ماموریت سال برای ساخت شبکه استارلینک بود.   شبکه استارلینک در حال حاضر از بیش از ۵۷۰۰ ماهواره عملیاتی تشکیل شده است و رشد این تعداد در آینده ادامه خواهد یافت. اسپیس‌ایکس، مجوز استقرار ۱۲ هزار ماهواره استارلینک را در مدار پایین زمین دارد و علاوه بر آن، برای ۳۰ هزار فروند دیگر نیز درخواست تایید کرده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصاویر ماهواره‌ ای دروغ صهیونیست ها را برملا کردند
  • ثبت تصاویر وحشتناک از لحظه شروع طوفان دبی در یک کلیپ | فیلم
  • کاروان جدید ماهواره های « استارلینک » به مدار زمین رفتند
  • تبلیغات ۱۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران در شبکه GEM
  • بیش از 100 میلیارد تومان هزینه سینمای ایران برای تبلیغ در شبکه جم
  • تصویری ماهواره ای از پایگاه هوایی رامون اسرائیل بعد از 14 آوریل
  • تلاش برای رسیدن خدمات هوشمند دولت به ۳۰ درصد
  • چرا باید به مدار‌های مختلف فضا ماهواره ارسال کنیم؟
  • (ویدئو) تصاویر ماهواره‌ای از سامانه بارشی بزرگ در جنوب ایران
  • فیلمی از معابر کنگان بعد از طوفان