Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@18:53:05 GMT

بازار داغ شکار حیوانات وحشی در کنگو

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۴۵۶۰

بازار داغ شکار حیوانات وحشی در کنگو

به گزارش «تابناک» به نقل از فرارو، شکار حیوانات وحشی در آفریقای مرکزی افزایش یافته و بازار فروش گوشت این حیوانات در کشور‌هایی مثل کنگو بسیار داغ است.

فعالان حیات وحش نسبت به انقراض حیواناتی از قبیل: میمون‌های بونوبو، تمساح ها، مورچه خوار پولک دار، مارمولک ها، مار‌های پیتون و گراز در کنگو هشدار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شکارچیان پس از شکار این حیوانات آن‌ها را به بازار آورده و به مشتریان عرضه می‌کنند. روز‌های جمعه بازار فروش گوشت حیوانات وحشی در کنگو بسیار شلوغ است.

باوجود هشدار نسبت به خالی شدن جنگل‌ها از وجود این حیوانات، اما شکارچیان تنها راه تأمین مخارج زندگی خود را از فروش گوشت این حیوانات عنوان می‌کنند.

تا سال ۱۹۹۰ شکارچیان این حیوانات را برای مصرف شخصی شکار می‌کردند، اما افزایش تقاضا دامنه شکار را نیز گسترش داده است.

تحقیقات نشان می‌دهد سالانه حدود ۶ میلیون تُن گوشت حیوانات وحشی در جنگل‌های آفریقای مرکزی به فروش می‌رسد.

یکی از شکارچیان جوان نیز می‌گوید می‌دانم که شکار برخی گونه‌ها ممنوع است، اما من برای پرداخته هزینه دانشگاه و خرج زندگی مجبورم شکار کنم.

گوشت حیوانات وحشی در کنگو از ۷ تا ۶۰ دلار فروخته می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال شکار حیوانات جنگل های آفریقا کنگو گوشت شکار پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد

منصور پوریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: جمعیت دام به نسبت سال های گذشته با رشد زیادی روبروست به طوریکه بنابر گزارش مرکز آمار در همه بخش های دام شامل روستایی، عشایری و پرواری افزایش داشته است.

به گفته او، بنابر سیاست تنظیم بازار مبنی بر افزایش واردات، جمعیت دام رشد زیادی داشته است که واردات و توزیع مناسب منجر به اشباع بازار شده است.

پوریان ادامه داد: با توجه به مازاد دام روی دست دامدار، صادرات دام در راستای تنظیم بازار باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: بنابر اعلام سازمان دامپزشکی جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راش و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که امسال ۱۸ میلیون دام سبک آماده کشتار است.

او از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: بنابر سیاست تنظیم بازار، واردات گوشت به ۶۰۰ تن در روز می رسد.

پوریان متوسط قیمت هرکیلو دام در کشور را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو لاشه ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟ | واکنش سازمان پسماند شهرداری نسبت به این اتفاق
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • کشف شیر وحشی از یک ویلا + جزئیات
  • حیوانات وحشی در تهران؛ روباه و شغال و گرگ در پایتخت چه می‌کنند؟