Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد گفت: ۷۰۰ هزار خانوار از پوشش کمیته امداد خارج شدند. ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۰ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

مرتضی بختیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک با اشاره به تعداد مددجویان خارج شده از زیر چتر حمایتی کمیته امداد اظهار داشت: براساس آمار در 23 سال گذشته حدود 700 هزار خانواده که زیرپوشش کمیته امداد بوده‌اند با توجه به برنامه‌های اشتغالی کمیته امداد روی پای خود ایستاده و از زیر پوشش کمیته امداد خارج شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دو اتفاق مبارک در این بین افتاد، اتفاق نخست پرداخت به موقع تسهیلات بانکی توسط افراد زیر پوشش کمیته امداد بود و با ارزیابی که از طریق بانک‌ها انجام شد مددجویانی که از بانک‌ها تسهیلات دریافت کردند جزء خوش حساب‌ترین اشخاص بودند.

تسهیلات سربازی به خانوار‌های مددجویان کمیته امداد اعطا می‌شود‌گیلان| 50 درصد مردم شهرستان شفت تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند500 زوج سمنانی کمیته امداد راهی خانه بخت می‌شوند

رئیس کمیته امداد عنوان کرد: همچنین اکثر مددجویان کمیته امداد تسهیلات ارائه شده را پرداخت کرده‌اند، تعداد دیگر مانده اقساطشان نرسیده بود که ان‌شاء‌الله آنها نیز پرداخت می‌شوند.

بختیاری تصریح کرد: همچنین با خارج شدن 700 هزار  خانواده از زیر پوشش کمیته امداد، سالانه 2 هزار و 100 میلیارد تومان به نفع بیت‌المال شد.

انتهای پیام/ش

R41371/P4001/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، مجید الهی راد به خبرگزاری صدا و سیما گفت: علاوه بر پخت غذا در آشپزخانه‌های مهدوی تا کنون ۷۰ هزار افطاری ساده و ۳ هزار بسته غذایی هم در قالب رزمایش‌های مواسات و همدلی بین نیازمندان توزیع شده است.
وی افزود: برای این خدمات ارائه شده در مجموع بیش از یازده میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.
به گفته الهی راد خیران می‌توانند در اطعام مهدوی با شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۳-۰۶۱۰ و کد آسان پرداخت *۸۸۷۷*۰۵۸# مشارکت کنند.
۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی هستند.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور هم در حاشیه بازدید از آشپزخانه اطعام مهدوی زندان بجنورد گفت: هدف از ایجاد این آشپزخانه‌ها تامین غذای گرم برای نیازمندان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

جعفر صباغیان در بازدید از کارگاه اشتغال و اقدامات فرهنگی مسجد مسلم بن عقیل (ع) شهرستان شیروان هم گفت: ۱۷ برنامه درراستای توانمندسازی مددجویان در نهاد کمیته امداد و ۱۲۰ خدمت در زمینه‌های مختلف حمایتی، درمانی، فرهنگی، اشتغال و ... برای ولی نعمتان انقلاب انجام می‌گیرد.
صباغیان با بیان اینکه ایجاد اشتغال و توانمند سازی افراد باعث حفظ عزت و کرامت انسانی آنان می‌شود، افزود: پرداخت تسهیلات اشتغال و ارائه آموزش‌های مختلف به کارآفرینان تا رسیدن به خودکفایی از جمله اقدامات این نهاد در راستای ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • 17 هزار فرزند یتیم و محسنین درآذربایجان غربی زیر پوشش کمیته امداد
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی
  • وثوق مردمی به کمیته امداد را باید قدر دانست
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود
  • توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان ایلامی