Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساکنان محلی اعلام کردند که در حمله هوایی به روستای «ظهر» در شهرستان «وردوج» ولایت «بدخشان» 15 غیرنظامی کشته و 15 تن دیگر نیز زخمی شدند.

اخبار بین‌الملل- «رحیم‌الله» از ساکنان وردوج به «طلوع نیوز» گفت: در روستا بودیم که یک هواپیما آمد و بمباران را شروع کرد. برادرزاده من زخمی شد و وی را برای درمان به بیمارستان دولتی در «فیض‌آباد» بردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دیگر ساکنان این روستا نیز از زخمی شدن اعضای خانواده‌اش در این حمله و تخریب منزلش خبر داد.

این در حالی است که مقامات محلی کشته شدن دستکم دو غیرنظامی و زخمی شدن 6 تن را تأیید کرده و می‌افزایند که در این حمله «عطاالله» یکی از فرماندهان طالبان کشته شده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هواپیما درمان بیمارستان طالبان افغانستان بمباران حمله هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های آمریکایی با انتشار تصاویری اعلام کردند که در پی وقوع تیراندازی در جریان یک جشن خیابانی در شهر ممفیس در ایالت تنسی دست‌کم ۲ نفر کشته و ۱۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

گفته می‌شود افراد زخمی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

هنوز جزییات بیشتری درباره عوامل و انگیزه وقوع این حادثه منتشر نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حمله هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • انفجار مین در شمال غرب پاکستان/ ۳ نفر کشته و زخمی شدند
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • داعش مسئول حمله تروریستی کابل