Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله زم، مدیر کانال آمدنیوز در اولین اعترافاتی که پس از بازداشت توسط اطلاعات سپاه فیلم آن منتشر شده است، گفت: موسس آمدنیوز هستم و از اتفاقات سه چهار سال اخیر پشیمان هستم.

به گزارش شریان نیوز،براساس فیلم منتشر شده، زم در اعترافاتش می گوید: از مصاحبه با رسانه ها پشیمانم. اعتماد به دولت ها و مشخصا اعتماد به دولت فرانسه کار اشتباهی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمدند و در مقطعی قبول کردند که از من محافظت کنند.

 

وی گفت: فکر نمی‌کردم بازداشت شوم. مجموعا اعتماد به دولت ها اعتماد صحیحی نیست. مخصوصا دولت هایی که نشان می دهند با جمهوری اسلامی  رابطه خوبی ندارند. مثل دولت آمریکا، دولت اسرائیل، مثل ترکیه مثل عربستان. 

زم ادامه می دهد: «طبیعتا من بابت اتفاقاتی که افتاده یک عذرخواهی باید از مجموعه نظام انجام دهم و امیدوارم روند قضایی به سمتی برود که بشود این اتفاقاتی که در این سه چهار سال اخیر افتاد جبران شود.»

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» سروده سعیده موسوی زاده به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب دربرگیرنده ۳۵ شعر طنز است.

موسوی‌زاده اهل مشهد است و سابقه طولانی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان دارد و در این کتاب به سراغ سروده‌هایی برای بزرگسالان رفته است. این کتاب شامل اشعار طنز با عناوین مختلف اجتماعی و فرهنگی است. در بخش‌های پایانی نیز موسوی‌زاده اشعار یک بیتی و دوبیتی را قرار داده است.

نویسنده در این کتاب با استفاده از شعر شاعران بزرگ و صنعت تضمین اشعار را سروده است.

در فرازی از اشعار این‌کتاب می‌خوانیم؛

«گرچه میدانم نمی‌آیی، ولی هر دم ز شوق
میزنم تق تق به در، در را خودم وا می‌کنم»

این کتاب با شمارگان هزار و ۲۵۰ نسخه عرضه شده است.

کد خبر 6086706 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • رئیسی: القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • (ویدئو) بازداشت اولین سارقی که با پابند الکترونیکی دزدی می کرد!
  • واکنش سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح: باید به خدا اعتماد، توکل و حُسن ظن داشت
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی، لادن مستوفی، امیر آقایی و ...