Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:37:04 GMT

مانور ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه‌ای در تل آویو

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۴۹۵۵

مانور ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه‌ای در تل آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی بک مانور نظامی در منطقه ای واقع در تل آویو برگزار کرد.

بر اساس این گزارش، مانور مذکور مشخصا در مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در منطقه کریاه در تل آویو برگزار شد. در جریان این مانور صدای انفجارهای مهیبی شنیده شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که این مانور در راستای برنامه‌های وزارت جنگ در سال ۲۰۱۹ برگزار می‌شود و تا ظهر امروز سه شنبه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4747033

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل تل آویو سوریه ترکیه ایالات متحده آمریکا عراق دونالد ترامپ عربستان سعودی رژیم صهیونیستی فلسطین روسیه رجب طیب اردوغان ایران فرانسه جنگ 2015 یمن اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تل‌آویو به توقیف یک کشتی مرتبط با اسرائیل از سوی ایران

ارتش اسرائیل امروز (شنبه) به توقیف یک کشتی مرتبط با این رژیم از سوی جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس واکنش نشان داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای با نادیده گرفتن جنگ افروزی این رژیم در منطقه و تشدید تنش و برهم زدن صلح و ثبات آن و تجاوزگری وحشیانه علیه مردم نوار غزه مدعی شد: ایران عواقب تشدید اوضاع را متحمل خواهد شد.

ارتش رژیم صهیونیستی در این بیانیه بدون توجه به ناتوانی خود در مقابله با رزمندگان مقاومت فلسطین با وجود گذشت شش ماه از جنگ تجاوزگرانه علیه نوار غزه و وضعیت منفعلانه خود در برابر حزب الله لبنان مدعی شد: ما در حالت هوشیاری بالایی قرار داریم و آمادگی خود را برای محافظت از اسرائیل در برابر حمله ایران افزایش داده‌ایم.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین ادعا کرد: ما برای همه سناریو‌ها آماده هستیم و برای محافظت از اسرائیلی‌ها اقدامات لازم را با متحدان خود انجام خواهیم داد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین با چشم پوشی از اقدامات تروریستی این رژیم علیه ملت‌های منطقه و علیه ملت فلسطین در نوار غزه، به تکرار لفاظی‌های مقامات این رژیم علیه ایران پرداخت و مدعی شد که ایران به زعم تل آویو از "تروریست‌ها در سراسر خاورمیانه و خارج از آن حمایت می‌کند".

این بیانیه پس از آن صادر شد که یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیرو‌های ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شد.

این کشتی هم‌اکنون به سمت آب‌های سرزمینی کشورمان هدایت شده است.

این کشتی با پرچم پرتغال توسط شرکت Zodiac که مالک آن یک سرمایه‌دار صهیونیست بنام Eyal Ofer است اداره می‌شود.

دیگر خبرها

  • ارتش اسرائیل رزمایش برگزار می‌کند
  • رژیم صهیونیستی در الجلیل رزمایش برگزار می‌کند
  • اعتراف تل‌آویو به هدف قرار گرفتن یک پایگاه ارتش اسرائیل
  • درخواست آمریکا از تل آویو درباره پاسخ به حملات ایران
  • ارتش تل‌آویو: دفاع ما در برابر پهپادهای ایرانی صدرصدی نیست
  • حمله ارتش اشغالگر به مدرسه متعلق به سازمان ملل 
  • تخلیه سفارت رژیم صهیونیستی در «باکو»
  • واکنش تل‌آویو به توقیف یک کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی از سوی ایران
  • واکنش تل‌آویو به توقیف یک کشتی مرتبط با اسرائیل از سوی ایران
  • عصبانیت تل‌آویو از توقیف کشتی اسرائیلی توسط ایران