Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، وحید خاصی پور، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا گفت: مسابقات کشوری دو و میدانی بانوان، با شرکت ۳۸۰ ورزشکار از استان‌های مختلف کشور در ورزشگاه شریعتی استان البرز برگزار شد.

او با اشاره به بخش‌های مختلف مسابقات افزود: ورزشکاران در مواد پرتاب وزنه، پرتاب نیزه، پیاده روی پنج هزار متر و دوی یک هزار و ۵۰۰ متر، ۴۰۰ متر، پنج هزار متر، پرش ارتفاع و پرش طول باهم رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا در ادامه گفت: شعله حضرتی در پرتاب وزنه در رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال مقام دوم را کسب کرد و بیتا غفاری در رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال در دوی پنج هزار متر رتبه اول و در پرتاب وزنه رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

خاصی پور در پایان تصریح کرد: نفرات اول تا سوم این مسابقات برای حضور در رقابت‌های جهانی که زمستان امسال در ایتالیا برگزار خواهد شد، به تیم ملی دوومیدانی کشور معرفی شدند.
انتهای پیام/آ

درخشش بانوان دو و میدانی کار گیلانی در مسابقات کشوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مربی کشتی آباده گفت: آرین نعمت اللهی در وزن ۵۷ کیلوگرم و محمد حسین قزلی در وزن ۷۵ کیلوگرم به مسابقات نونهالان کشور که نیمه اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود، راه یافتند. 

طباطبایی افزود: این دو کشتی گیر در مسابقات استانی رده سنی نونهالان مدال طلا را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • بازدید میدانی یحیی السنوار از مناطق درگیری در غزه
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس